Ένα blog στο Ρουπάκι - Ίσκιος επικοινωνίας!

Στον ηλεκτρονικό του ίσκιο δημιουργησαμε μαζί έναν ανοιχτό χώρο ενημέρωσης, σκέψης και προβληματισμού για την ζωή μας σε όλες της τις εκφάνσεις. Για πράγματα που αγαπάμε αλλά και που μας ενοχλούν.

Φιλόξενος τόπος για ενημέρωση, προβληματισμό και δραστηριοποίηση για τα τοπικά πράγματα αλλά και για θέματα από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, ανοιχτός ακόμα και σε "θυμωμένες" απόψεις με ευπρέπεια και σεβασμό.

Στη δύσκολη συγκυρία θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τον ίσκιο μας σημείο συνάντησης και επικοινωνίας για τους συμπολίτες μας και να προτείνουμε λύσεις και διεξόδους για τον τόπο μας που μοιάζει να μην μιλάει με τους ανθρώπους του.

Ξεκινώντας από απλά και μικρά που θα μας επιτρέψουν να ξαναγνωριστούμε και να μάθουμε να συζητάμε και να συνεργαζόμαστε, να λύνουμε προβλήματα.

Κοντραστάρος: Βότα όπως τσου πρέπει!

ΚΟΝΤΡΑΣΤΑΡΟΣ - ΒΟΤΑ ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟΠΟ!!! 

ΠΩΣ ΘΑ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΗ

Από κάτου στο ψηφοδέρτιο που έχει τη μουτσούνα εκειού που θέτε να στολίσεται η αγαπάτε η τση
τύχης τυχερό! Στην όψη τον γραμμάτωνε με κεφαλικά γρατζουνίσματα γράφεται «ΚΑΚΟΧΡΟΝΑΧΕΙΣ !!!» Και όσο θαυμασμό θέμε.. ( !!!!!!!!!!!!! )

Λόγου χάρη :

Περικαλώ τον όποιονε ψηφοφόρο, νηστικό κι αποφρυμένο. Εκειόνε που φορεί τα καλά του και πάει για τον κακό του φλάρη, Ντούρος και πρεβεδούρος .

Όλους εσάς τσου αθρώπους που ξιέσται με τσου αγκώνε σας και στολίζεται τον κούτση και τον λάλα… Και χαιρετούρες δέχεστε απ τον πίξιο και τον δίξιο… Που ρτανε απ τα καζίνα τση ζωής να πλάσουνε σταυρόψωμα … Και τσου άφταρτους που δε σκαμπάζουνε κι ερπίζουνε, όπου κουβαλούνε νερό να ξημερώνει Κυριακή… Γι άλλους χαρά και γι άλλους λύπη! Εκειό που λείπει θα ναι ΟΎΛΑ!
Κι αμά πάλε απ’ την αρχή ! Κι αμά πάλε οι ίδιοι με άλλη μούρη… Πάλε η θεοπομπή, το ίδιο το βιολί με σέρια και με ανάντιο !

Άθρωποι του μόχτου. Άθρωποι που τρώατε και μετά κενώνατε. Άθρωποι που αφοδεύατε και πίνατε ρουμπουλιές το ξινόγαλα! Που εξυπνάατε στον ύπνο και στο ξύπνιο γλέπατε ονείραττα. ΆΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΠΗΑΜΕ;;; ΆΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΑΜΕ; Τι μας κάνουνε και πάμε όπως ντενεκεδάτοι; Που είναι η χώρα, η κάστα μας, φύγανε τα μπαλασκόνια από τα πανταλόνια μας !!!

«Δεν άδειασα να σε γδω» λέγει ο Άδειος στον Άδειο!...
«Δεν κάθεται ψύλλος στη μύτη μου» λέγει ο Τίποτε στον Αέρα!...
«Δεν καλορίζω τα χέρια μου» λέγει ο πεθαμένος του ψόφιου!...

Κι εντέλει δεν έμεινε ρέπεδο… να κάψει μια σκλίθρα το τζάκι!

ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ ΟΡΟΙ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΝΑ ΓΙΟΜΙΖΕΤΑΙ ΤΗ ΚΑΡΠΗ ;;; ΠΟΙΑΝΟΥ ΤΟ ΓΑΙΔΑΡΟ ΝΑ ΔΕΣΕΤΕ; ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΡΝΤΟΙ ΜΗΝΥΜΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ; ΓΙΑ ΠΟΥ; ΣΕ ΠΟΙΟΝΕ; 

Τσου άφανους και τσου άγροικους;;; Μήπως τσου ικανούς και τσου δοκιμασμένους;

Meno male!!! Για τούτο το λοιπό όπως ταπαμε και τα συμφωνήκαμε κι απά στη Γρούσπα . Η απάντηση στους υπαλλήλους με τσοι μπαρμπούτες , στη σανσαρία, στα λετρόνια μα και τσου καλούς που πάντα μπαίνουνε παραμπαστοί και θύματα από ερπίδα η λάφιασμα, η λεμόζινο… Με μια λέξη στο ψηφοδέρτιο ψηλά απάνου με κεφαλαία (ΚΑΚΟΧΡΟΝΑΧΕΙΣ!!!)


ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΟΥ ΤΣΗ ΓΡΑΦΗΣ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΤΗ ΘΑ ΚΑΜΕΤΕ!!!
ΕΦΡΥΓΗΚΕ Ο ΣΤΟΜΑΣ ΜΟΥ! ΤΡΟΜΩ ΚΑΙ ΛΕΓΩ :
ΚΑΛΗ ΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ … ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !

7 σχόλια:

  1. Σε παρακαλώ πάρα πολύ, Κοντραστάρε, κάνε μια αρώτηξη στο νομικό σύμβουλο του συνδυασμού μας: "Άμα το ΚΑΚΟΧΡΟΝΑΧΕΙΣ γραφτεί ανορθόγραφα θα πιαστεί άκυρο"; Όχι δηλαδής, να έρτουμε και να μην πιαστεί ο ψήφος μας!Γι αυτό σου προτείνω να δώσουμε έτοιμα ψηφοδέρτια.
    Και άλλη μια αρώτηξη που την έκαμα πολλές βολές αλλά δε μου απάντησες: Η άλλη μάζωξη θα ματαγίνει στη Γρούσπα ή κάπου αλλού;
    Κοίτα ωρέ: τώρα μου ήρτε άλλη μία αρώτηξη: το ψηφοδέρτιο είναι για δήμαρκο, έ; Λέω, γιατί για περιφερειάρχηδες αλλάζει το πράμα. Βίσκεις και κάτι τις. Ματαξαναλέω, ε;

    MAJOR ARX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΟΝΤΡΑΣΤΑΡΟΣ/ΑΠΑΝΤΑΩ!28 Οκτ 2010, 3:30:00 μ.μ.

    Έλεα να κρατήσω τη φιέρτα μου … Με στένεψη και ανοιχτά τα κάφιρά μου σου απαντώ…
    ΜΆΤΖΟΡΕ ΑRΞΕ. είσαι εναμοράτος η από τη μπολή τη φουρνεζία έχεις μνημονικό του κόλου; Με το συμπάθιο !!! Μου κάνεις τσοι απαράλλακτες ερωτήξεις… Σου απαντώ το λοιπό εκειά που έχω παρλάρει εδιακόσιες εξήντα εφτά φορές ορτός και άλλες τόσες ξαπλωτός! … Μα καλά ορέ φίλε πιστέ και σοφέ το εσωτερικό του καύκαλού σου που απαγκιάζει ότα ομιλούμαι οι άγιοι; ; ; Έχω ματα πει: άμα το «ΚΑΚΟΧΡΟΝΑΧΕΙΣ!!!» Είναι ανορτόγραφτο
    Κακόχρονάχει εκειός που το γραψε ο δαιμονισμένος, ΘΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ!
    Ακόμα: « Δεν έχω συβούλους, ζώα μήτε επιστάτες και φρικιά!!!»
    Ακόμα: « Τα ψηφοδέρτια στα χέρια των προβάτων είναι για τσου δολοπλόκους και τσου Σέμπρους!»
    Ακόμα : « Τα ψηφοδέρτια είναι για τσου δήμους ,,, Δεν ημπορώ σε και σ’ άλλο δεν προκάνω!!!»
    Ακόμα : « Οι μάζωξες που ρωτάς γένονται ! Μεταξύ μας αλλάζουμε άποψες, κρασί, και ούλο και κάτι σκρώχνουμε! ΥΠΑΡΚΟΥΝΕ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΜΟΥΛΩΧΤΑ!» ΜΕΓΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΝΟΨΕΙ ΘΑ ΓΕΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΡΑΠΟΡΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΙΑ…
    ΑΔΕΡΦΙΑ! Αγάντα !
    Δε μας κάνουνε κόμματάρκες ευνούχοι … Δε μας κάνουνε μηνύματα που θα μείνουν αδιάβαστα. Δε μας κάνουνε υποσχέσεις σάπιες απ τη βρόχα και τα αγιάζει… Δε φοβούμαστε εμείς τσου ορκωτούς λογιστάδες. Εμείς μουντζώνουμε τσοι γκόμενες να μας υπολογίζουνε… Δε τσοι χαϊδολογάμε τόμου και μας κερατοστολίσουνε… Δε θέλουμε τη Χώρα πίσω!!! Να σιάξουμε άλληνε θέλουμε … ΑΧΡΕΩΤΗ, ΑΔΟΥΛΩΤΗ… Χωρίς ρουφιάνους, κολεγιόπαιδα, μαμαλούκιδες,κληρονόμους και ξαφνικά… Ότα πάψουμε να τρώμε τα σκατά μας τότενες θα χουνε αξία ! Βότα στο « ΚΑΚΟΧΡΟΝΑΧΕΙΣ»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΟΝΤΡΑΣΤΑΡΕ!! ΠΑΜΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΛΛΗ "ΓΡΟΥΣΠΑ"! ΡΗΞΕ ΦΩΣ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΡΕΦΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ορέ μπεκροκανάτα Κοντραστάρε να απαυτώσω τσι ορμήνιες που δίνεις. Μακούς ορέ γιατί το ξεφτυλισμένο το κουνιστό μου κάνει διακοπές. Το λοιπόνε πες σε ευκειόνε τον Ματζώρη που κάπου βολεύεται με ελικόφτερο να ρίξει καμία νοβιτά από αέρος γιατί θα χάσουμε ψήφους.
    Εκεί κατά το Πυργί βλέπω ένα μπιστικό από αηπάνουθε και του αμολάω βότα στο κακοχρονάχεις και μου απαντάει: Κακοχρονάχεις εσύ και όλο σου το σόι παλιοκερατά και μου τραβάει και δύο μπατικά που ίσα και τη γλύτωσα. Είδα και έπαθα να του πω τα καθέκαστα και με κέρασε και ένα κομμάτι σπληνάντερο μπουκιά και συχώριο. Κουνηθείτε ορέ δε θα προκάμουμε να ξεμπερδέψουμε με τη μπρώτη. Εγώ δεν αντέχω για δεύτερη βολά θα τα κακαρώσω. Άσε που με πήρανε και κάτι κοτρόνια που κουτρουβάλαε εφκειός ο ποταμός εκεί στο νεκροταφείο στα Σιμοτά, που την είχα στημένη να ψήσω κάτι χήρες.
    Βότα στο "ΚΑΚΟΧΡΟΝΑΧΕΙΣ", θα τσου πάρουμε ορέ τσι σωταμπάρκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρανες δαπίστωσα ότι είσαι hgeths. Γιατί ηγέτης είναι εκείνος που επαναλαμβάνει τα ίδια και τα ίδια. Γιατί ωρέ Contrastaro, είγδες ετούτοι που μας κυβερνάνε, κάθε μέρα τα αλλάζουνε. Το λοιπό, με έπεισες!
    Αλλά μια aporia μούρχεται απά στα cheilia: γιατί εγώ δεν ξέρω πού γένονται οι mazoxes; Καλό είναι να το μαθαίνω από τον ένανε και τον άλλονε; Εντάξει έμαθα για τη μία που έγινε απά στου Kapoy to Mylo, η άλλη σε κείνη την Paraga με τσι λαμαρίνες οπίσωθε από το λιτρουβιό κι η άλλη αειπάνουθε από τα Paliomoskata.
    Τέλος πάντωνε. Δε με peirazei. Eimai mazi sas.

    MAJOR ARX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δήμαρχε Κοντραστάρε ΜΑΣ ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ ορέ τσου άτιμους! Μας κόβουν τσι συνεννόησες! Σου έχω στείλει τελεγράφημα εδώ και δύο μέρες ημέρα Πέμτη, ενημερωτικό τσή περιοδείας μου και δε το βλέπω! Ορέ μας φοβήθηκε το μάτι τσου. Τώρα είμαι τσου Ρυσσιάνους . Σκίζουμε.STOP Θα ανεβώ αηπάνου στο Nιοχώρι να συνεννοηθούμε με φουμέντα.STOP Κυριακή τσι δώδεκα. STOP Δεν έχω νέα σας. STOP.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυριακή 31/10/2010
    Ορέ Κοντραστάρε με πιάσανε οι κλαούνες τόμου είγδα τσου καπνούς απά στη Γρούσπα. Σαν τον ψημένο τον Δυσσέα ένοιωσα. Νάσαι καλά ΔΗΜΑΡΧΕ. Ορέ ευκειά τα τελευταία με τσου παίδες εκ κολεγίων πολύ αρέσανε αμόλησε και άλλα ορέ. Πάρε και το ρεπόρτο τση Πέφτης που μου κόψανε ευκείνοι οι ακατανόμαστοι Ρουπακιώτες . Έχω φούμο από σβουνιά γελάδας και θα σούρτουν πεντακάθαρα.

    «Ορέ μπεκροκανάτα Κοντραστάρε να απαυτώσω τσι ορμήνιες που δίνεις. Μακούς ορέ γιατί το ξεφτυλισμένο το κουνιστό μου κάνει διακοπές αρκινάει να χαλάει. Το λοιπόνε πες σε ευκειόνε τον Ματζόρη που κάπου βολεύεται με ελικόφτερο να ρίξει καμία νοβιτά από αέρος γιατί θα χάσουμε ψήφους. Εκεί κατά το Πυργί βλέπω ένα μπιστικό από αηπάνουθε και του αμολάω βότα κακοχρονάχεις και μου απαντάει: Κακοχρονάχεις εσύ και όλο σου το σόι παλιοκερατά και μου τραβάει και δύο μπατικά που ίσα και τη γλύτωσα. Είδα και έπαθα να του πω τα καθέκαστα και με κέρασε και ένα κομμάτι σπληνάντερο μπουκιά και συχώριο. Κουνηθείτε ορέ δε θα προκάμουμε να ξεμπερδέψουμε με τη μπρώτη. Εγώ δεν αντέχω για δεύτερη βολά θα τα κακαρώσω. Άσε που με πήρανε και κάτι κοτρόνια που κουτρουβάλαε εφκειός ο ποταμός εκεί στο νεκροταφείο στα Σιμωτά, που την είχα στημένη να ψήσω κάτι χήρες.
    Βότα ΚΑΚΟΧΡΟΝΑΧΕΙΣ θα τσου πάρουμε ορέ τσι σωταμπάρκες!»
    Staratos STOP.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν είναι γραμμένα στα ελληνικά απορρίπτονται.