Ο Δήμαρχος Κεφαλλονιάς Αλέξανδρος Παρίσης ορίζει Αντριδημάρχους του Δήμου για το χρονικό διάστημα από 01-01-2011 έως 31-12-2012 τους κάτωθι:
- Σαββαόγλου Σάββα για την Δημοτική Ενότητα Αργοστολίου
- Ρουχωτά Βασίλειο για την Δημοτική Ενότητα Παλικής
- Πυλαρινό Δημήτριο για την Δημοτική Ενότητα Ερίσου
- Βαγιωνίτη Γεράσιμο για την Δημοτική Ενότητα Πυλάρου
- Κουνάδη Σπυρίδωνα για την Δημοτική Ενότητα Σάμης
- Ματιάτο Σπυρίδωνα για την Δημοτική Κοινότητα Ομαλών
- Κεκάτο Ευάγγελο για την Δημοτική Ενότητα Λειβαθούς
- Παπαδάτο Νικόλαο για τη Δημοτική Ενότητα Ελειού – Πρόνων
Στους παραπάνω μεταβιβάζει τις ακόλουθες αρμοδιότητες που ορίζονται κατά δημοτική ενότητα:
- Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
- Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
- Τη Μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
- Την εποπτεία του προσωπικού των παραπάνω υπηρεσιών.
- την Υπογραφή των βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
- Την αναπλήρωση του Δημάρχου στην τέλεση πολιτικών γάμων.
Επιπροσθέτως στον Αντιδήμαρχο κ. Σ. Σαββαόγλου μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:
- Η εποπτεία και τον έλεγχο και το συντονισμό και την ευθύνη για την λειτουργία των υπηρεσιών εξυπηρέτησης του πολίτη συμπεριλαμβανομένων και των ΚΕΠ του Δήμου.
- Η ευθύνη για την ίδρυση και διαχείριση δημοτικών αγορών
- Η ευθύνη των τομέων αθλητισμού, πολιτισμού, παιδείας και δια βίου μάθησης.
- Η υπογραφή κάθε είδους εγγράφων σχετικών με τις ανωτέρω μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες.
- Η ευθύνη και εποπτεία των δημοτικών κοιμητηρίων της Δημοτικής του Ενότητας.
Στον Αντιδήμαρχο κ. Ρουχωτά Βασίλειο μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:
- Η ευθύνη του τομέα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και διαφάνειας και την εποπτεία των σχετικών υπηρεσιών του Δήμου.
- Η παρακολούθηση της μελέτης, σχεδιασμού, ένταξης και εκτέλεσης έργων τεχνικής υποδομής με αυτοχρηματοδότηση του Δήμου συνολικής αξίας άνω των 60.000€ και την εποπτεία των τεχνικών υπηρεσιών για τα έργα αυτά.
- Η ευθύνη για την σύναψη, παρακολούθηση και υποστήριξη των σχέσεων διαδημοτικής συνεργασίας του Δήμου.
- Η ευθύνη για το συντονισμό και παρακολούθηση των σχέσεων του Δήμου με άλλους δημόσιους φορείς.
- Η ευθύνη του Τομέα Μεταφορών και Επικοινωνιών.
- Η ευθύνη του τομέα πολιτικής προστασίας και την εποπτεία του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.
- Η υπογραφή κάθε είδους εγγράφων σχετικών με τις ανωτέρω μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες.
- Η ευθύνη και εποπτεία των δημοτικών κοιμητηρίων της Δημοτικής του Ενότητας.
Στον Αντιδήμαρχο κ. Πυλαρινό Δημήτριο μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες
- Η εποπτεία και ευθύνη της διεύθυνσης των Διοικητικών υπηρεσιών του Δήμου.
- Η ευθύνη για την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού του Δήμου και την
- Η μελέτη και την εισήγηση προτάσεων για την αρτιότερη και αποτελεσματικότερη οργάνωση και λειτουργία αυτών.
- Η εποπτεία των οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου
- Η υπογραφή κάθε είδους εγγράφων σχετικών με τις ανωτέρω μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες
- Η ευθύνη και εποπτεία των δημοτικών κοιμητηρίων της Δημοτικής του.
Στον Αντιδήμαρχο κ. Βαγιωνίτη Γεράσιμο μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:
- Η ευθύνη του τομέα πρωτογενούς και δευτερογενούς παραγωγής.
- Η ευθύνη σχεδιασμού, ένταξης και εκτέλεσης έργων τεχνικής υποδομής συνολικής αξίας έως 6.000 € (άρθρο 173 ΔΚΚ όπως αυτό ισχύει) με τη μέθοδο της αυτεπιστασίας για τις δημοτικές ενότητες Παλικής, Σάμης, Πυλαρέων και Ερίσου.
- Η υπογραφή κάθε είδους εγγράφων σχετικών με τις ανωτέρω μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες
- Η ευθύνη και εποπτεία των δημοτικών κοιμητηρίων της Δημοτικής του Ενότητας.
Στον Αντιδήμαρχο κ. Κουνάδη Σπυρίδωνα μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:
- Η ευθύνη του τομέα πολεοδομίας και την εποπτεία των πολεοδομικών υπηρεσιών του Δήμου.
- Η παρακολούθηση της μελέτης, σχεδιασμού, ένταξης και εκτέλεσης έργων τεχνικής υποδομής συνολικής αξίας έως 60.000€ με απευθείας ανάθεση ή τη διεξαγωγή πρόχειρων ανοικτών διαγωνισμών, όπως ο νόμος προβλέπει, και την εποπτεία των τεχνικών υπηρεσιών για τα έργα αυτά.
- Η ευθύνη του τομέα περιβάλλοντος και την εποπτεία των υπηρεσιών του Δήμου.
- Η ευθύνη και εποπτεία των δημοτικών κοιμητηρίων της Δημοτικής του Ενότητας. ε) την ευθύνη και την εποπτεία των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου.
- Η υπογραφή κάθε είδους εγγράφων σχετικών με τις ανωτέρω μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες.
Στον Αντιδήμαρχο κ. Ματιάτο Σπυρίδωνα μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:
- Η ευθύνη σχεδιασμού, ένταξης και εκτέλεσης έργων τεχνικής υποδομής συνολικής αξίας έως 6.000€ (άρθρο 173 ΔΚΚ όπως αυτό ισχύει) με τη μέθοδο της αυτεπιστασίας στις δημοτικές ενότητες Αργοστολίου, Λειβαθούς, Ελειού-Πρόνων και τη δημοτική κοινότητα Ομαλών.
- Η ευθύνη και την εποπτεία του τομέα καθαριότητας του Δήμου.
- Η υπογραφή κάθε είδους εγγράφων σχετικών με τις ανωτέρω μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες.
- Η ευθύνη και εποπτεία των δημοτικών κοιμητηρίων της Δημοτικής του Ενότητας.
Στον Αντιδήμαρχο κ. Κεκάτο Ευάγγελο μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:
- Η ευθύνη του τομέα τουριστικής προβολής του Δήμου.
- Η ευθύνη του τομέα Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης και την εποπτεία των σχετικών υπηρεσιών του Δήμου.
- Η ευθύνη της υλοποίησης προγραμμάτων δημόσιας υγιεινής που οργανώνονται από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης ή από άλλα Υπουργεία, το κόστος των οποίων βαρύνει απευθείας τον προϋπολογισμό του αντίστοιχου Υπουργείου.
- Η ευθύνη της υλοποίησης εκτάκτων προγραμμάτων δημόσιας υγείας, τα οποία εκτελούνται με έκτακτη χρηματοδότηση
- Η ευθύνη της υλοποίησης προγραμμάτων δημόσιας υγείας που χρηματοδοτούνται από πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης
- Η υπογραφή αδειών ίδρυσης και λειτουργίας δημοτικών και ιδιωτικών παιδικών ή βρεφονηπιακών σταθμών.
- Η υπογραφή κάθε είδους εγγράφων σχετικών με τις ανωτέρω μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες.
- Η ευθύνη και εποπτεία των δημοτικών κοιμητηρίων της Δημοτικής του Ενότητας.
Στον Αντιδήμαρχο κ. Παπαδάτο Νικόλαο μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:
- Η ευθύνη και εποπτεία του τομέα Απασχόλησης, Ισότητας και Ένταξης Μεταναστών.
- Η υπογραφή κάθε είδους εγγράφων σχετικών με τις ανωτέρω μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες
- Η ευθύνη και εποπτεία των δημοτικών κοιμητηρίων της Δημοτικής του Ενότητας.
Τέλος μεταβιβάζονται στους παραπάνω αντιδημάρχους οι παρακάτω αρμοδιότητες:
- Η παραλαβή κάθε είδους εγγράφων με απόδειξη, ως και κάθε άλλο έγγραφο που αφορά το Δήμο.
- Η υπογραφή πιστοποιητικών, βεβαιώσεων και αδειών, γενικά, όλων των υπηρεσιών του Δήμου μας, για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ανά τομέα ευθύνης του καθενός, όπως έχει καθοριστεί αναλυτικά ανωτέρω.
- Η υπογραφή εγγράφων προς την περιφέρεια, καθώς και διάφορες ανακοινώσεις του Δήμου προς τους κατοίκους και λοιπούς.
- Η θεώρηση του γνησίου της υπογραφής γενικά και την επικύρωση φωτοαντιγράφων διαφόρων εγγράφων, που υπάρχουν στο αρχείο του Δήμου μας ή προσκομίζονται από τους πολίτες για το σκοπό αυτό.
- Η αντιπροσώπευση και αναπλήρωση του Δημάρχου σε κάθε περίπτωση, που τους ανατίθεται, όταν αυτός βρίσκεται εκτός έδρας ή κωλύεται.
- Η έλεγχο και χαρακτηρισμό της αλληλογραφίας του Δήμου.
Εξουσιοδοτούνται οι παραπάνω αντιδήμαρχοι να υπογράφουν τα παρακάτω έγγραφα:
- Πιστοποιητικά για την εγγραφή στα Δημοτολόγια (γέννησης, οικογενειακής κατάστασης κλπ), στα μητρώα αρρένων, πλησιέστερων συγγενών κ.λ.π. που εκδίδονται με βάση έγγραφα στοιχεία, που υπάρχουν στα αρχεία του Δήμου μας.
- Τα αποδεικτικά παραλαβής εγγράφων, που αποστέλλονται στο Δήμο μας.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ
Πηγή: http://www.kefaloniaphotonews.gr/news.asp?id=5348&catid=6&rndid=04012011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια που δεν είναι γραμμένα στα ελληνικά απορρίπτονται.