Ένα blog στο Ρουπάκι - Ίσκιος επικοινωνίας!

Στον ηλεκτρονικό του ίσκιο δημιουργησαμε μαζί έναν ανοιχτό χώρο ενημέρωσης, σκέψης και προβληματισμού για την ζωή μας σε όλες της τις εκφάνσεις. Για πράγματα που αγαπάμε αλλά και που μας ενοχλούν.

Φιλόξενος τόπος για ενημέρωση, προβληματισμό και δραστηριοποίηση για τα τοπικά πράγματα αλλά και για θέματα από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, ανοιχτός ακόμα και σε "θυμωμένες" απόψεις με ευπρέπεια και σεβασμό.

Στη δύσκολη συγκυρία θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τον ίσκιο μας σημείο συνάντησης και επικοινωνίας για τους συμπολίτες μας και να προτείνουμε λύσεις και διεξόδους για τον τόπο μας που μοιάζει να μην μιλάει με τους ανθρώπους του.

Ξεκινώντας από απλά και μικρά που θα μας επιτρέψουν να ξαναγνωριστούμε και να μάθουμε να συζητάμε και να συνεργαζόμαστε, να λύνουμε προβλήματα.

Αναμαμάλας: Ξύπνιος Μέσα Στα Όνειρα Κάποιων Άλλων

Ένα σχόλιο του Αναμαμάλα που το κάναμε ανάρτηση. Για σκέψη, τουλάχιστον!

Ακούω τα ίδια είκοσι τραγούδια νύχτα-μέρα
Είναι η Ίδια Λέρα μια ζωή στον αέρα
Τον αέρα που κάποιοι τον μόλυναν με νέφος

Γαμώτο, έρχονται κάτι στιγμές που νιώθω
Παρείσακτος στον ίδιο μου τον τόπο
Νιώθω να γίνομαι εύκολη λεία
στα θηρία που μας κλείσαν σ' αυτή την πόλη
για να μας ελέγχουν μ' ευκολία

Έρχονται πάλι κάτι στιγμές που με πιάνει ζάλη
εξαιτίας του Πολιτισμοί που μου 'χουν επιβάλει

Είναι και αυτή η συνιστώσα
που με απομακρύνει συστηματικά
απο την Ελληνική μου γλώσσα
Ρίχνοντας με πιο βαθιά μέσα στην κόλαση

Δεν κρύβεται η μόλυνση της Νέας Τάξης Πραγμάτων

Και εγώ αναλογίζομαι πως μάλλον τόσα χρόνια ήμουν
Ξύπνιος Μέσα Στα Όνειρα Κάποιων Άλλων

Σ' εναν ασύμμετρο κόσμο πέφτει πάντα το βλέμμα μου
Μια ασυμμετρία που εγείρεται και μέσα μου
Απ' τη γέννα μου,
την ψυχή, το σώμα και το πνεύμα μου
ποτίζουν Ασταμάτητα με Δηλητήριο

Και είναι σίγουρο κάποιοι με ωθούν στον κατήφορο
Θέλουν νεκρό Κάθε Εγκεφαλικό μου Κύτταρο

Με κρατάν σε λήθαργο μέσα από μια Στείρα παιδεία
Μου μαθαίνουν Ίσα-Ίσα τ' αναγκαία
ώστε να μπορώ να τους βγάλω την εργασία
Κάποιος με τραβάει απ'την ουσία
και με ρίχνει στην φθαρτή την δίνη
Ο οφθαλμός της ψυχής μου λίγο-λίγο κλείνει

Κάποιος δεν με αφήνει να ξεφύγω από αυτό το περιβάλλον
κι έτσι παραμένω Ξύπνιος Μέσα Στα Όνειρα Κάποιων Άλλων

Τα πάντα γύρω μου γκρεμίζονται
Αγωνίζομαι να παραμείνω Όρθιος
Ρίχνοντας με τον Πυρσό μου Φως Ελληνικό
Το φως εκείνο το Επικίνδυνο για το σκοτάδι
Θέλω να σβήσω από πάνω μου
Κάθε σημάδι από το άγγιγμά τους
Θέλω να αποκοπώ από τα δεσμά τους

Δεν κάνω κήρυγμα,
αλλά και στο στρεβλό οικοδόμημά τους
Δεν γίνομαι Πια Στήριγμα
δεν τραγουδάω Τραγουδάκια Ανέμελα
Θέλω να το ΔΩ να Γκρεμίζεται Σ Υ Θ Ε Μ Ε Λ Α

Κανένας Μας Δεν Πρέπει Να 'Ναι
ΞΥΠΝΙΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ

( T X C )

2 σχόλια:

  1. Αναμαμάλα ;;!!
    Θες μια συμβουλή, μια εμπειρία;
    Όταν πετύχεις το “Ρίχνοντας με τον Πυρσό μου Φως Ελληνικό
    Το φως εκείνο το Επικίνδυνο για το σκοτάδι”,
    τότε το “Τα πάντα γύρω μου γκρεμίζονται
    Αγωνίζομαι να παραμείνω Όρθιος”
    θα ισχύει κατά το μισό.
    Εύκολα θα μένεις όρθιος
    μέσα στα γύρω χαλάσματα, γιατί απλά θα ξέρεις που πατάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τη σειρά μου θα πω
    ΧΑΙΡΕ Ω ΑΝΑΜΑΜΑΛΑ
    με το εφηβικό και για τούτο
    εμπνευσμένο εσωτερικό και ιδιότυπα ποιητικό
    μανιφέστο του σύγχρονου ανθρώπου.

    ΔΙΚΕΛΗΣ ΒΛΙΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν είναι γραμμένα στα ελληνικά απορρίπτονται.