Ένα blog στο Ρουπάκι - Ίσκιος επικοινωνίας!

Στον ηλεκτρονικό του ίσκιο δημιουργησαμε μαζί έναν ανοιχτό χώρο ενημέρωσης, σκέψης και προβληματισμού για την ζωή μας σε όλες της τις εκφάνσεις. Για πράγματα που αγαπάμε αλλά και που μας ενοχλούν.

Φιλόξενος τόπος για ενημέρωση, προβληματισμό και δραστηριοποίηση για τα τοπικά πράγματα αλλά και για θέματα από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, ανοιχτός ακόμα και σε "θυμωμένες" απόψεις με ευπρέπεια και σεβασμό.

Στη δύσκολη συγκυρία θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τον ίσκιο μας σημείο συνάντησης και επικοινωνίας για τους συμπολίτες μας και να προτείνουμε λύσεις και διεξόδους για τον τόπο μας που μοιάζει να μην μιλάει με τους ανθρώπους του.

Ξεκινώντας από απλά και μικρά που θα μας επιτρέψουν να ξαναγνωριστούμε και να μάθουμε να συζητάμε και να συνεργαζόμαστε, να λύνουμε προβλήματα.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΣΠΥΡΟΥ ΔΙΟΝ. ΜΑΤΙΑΤΟΥ


ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΣΠΥΡΟΥ ΔΙΟΝ. ΜΑΤΙΑΤΟΥ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ»

Ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου, στους συνδημότες μου από τη Λειβαθώ, το Αργοστόλι, τη Παλική,  τη Σάμη, τη Πύλαρο, την Έρισο, τον Ελειό - Πρόνους, και τα Ομαλά που με τίμησαν με την ψήφο τους και  με ανέδειξαν δεύτερο σε σταυρούς στη περιοχή μου, με το συνδυασμό ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ,
Ευχαριστώ τον Μάρκο Κοτσιλίνη, που με συμπεριέλαβε στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού, καθώς και όλους τους συνυποψήφιους μου για τον καθαρό και τίμιο αγώνα, που δώσαμε όλοι μαζί, κυνηγώντας το όραμα της ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ  για το νησί μας.
Ευχαριστώ τους προσωπικούς μου φίλους και τους παλιούς συμμαθητές μου, από όλη την Κεφαλονιά, που απετέλεσαν τη σταθερή βάση, πάνω στην οποία στήριξα την υποψηφιότητα μου και τον αγώνα μου, πράγμα που με συγκινεί   ιδιαίτερα.
Ευχαριστώ και όσους δεν με είχαν στις επιλογές τους, αλλά με την ψήφο τους στήριξαν το συνδυασμό μας.
Ευχαριστώ τα ΜΜΕ της Κεφαλονιάς, έντυπα και ηλεκτρονικά, για την ανιδιοτελή  φιλοξενία των επιστολών μου, κατά τη διάρκεια του προεκλογικού αγώνα.
Τέλος ευχαριστώ την οικογένεια μου και τους συγγενείς μου που στάθηκαν στο πλευρό μου.

Έδωσα ένα πρωτόγνωρο για μένα αγώνα  Η εμπιστοσύνη που μου δείξατε με κάνει να θεωρώ ότι νίκησα και μου δίνει τη δύναμη  να αγωνιστώ μαζί σας, για να δημιουργήσουμε μια κοινωνία ενεργών πολιτών που μοναδικό της μέλημα θα είναι το συμφέρον της Κεφαλονιάς μας και των κατοίκων της.  Μόνο μαζί μπορούμε να οδηγήσουμε το τόπο μας στη ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ.

                                                            Σπύρος Διον. Ματιάτος
                                                 Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Κεφαλονιάς
                                      Με το συνδυασμό «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν είναι γραμμένα στα ελληνικά απορρίπτονται.