Ένα blog στο Ρουπάκι - Ίσκιος επικοινωνίας!

Στον ηλεκτρονικό του ίσκιο δημιουργησαμε μαζί έναν ανοιχτό χώρο ενημέρωσης, σκέψης και προβληματισμού για την ζωή μας σε όλες της τις εκφάνσεις. Για πράγματα που αγαπάμε αλλά και που μας ενοχλούν.

Φιλόξενος τόπος για ενημέρωση, προβληματισμό και δραστηριοποίηση για τα τοπικά πράγματα αλλά και για θέματα από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, ανοιχτός ακόμα και σε "θυμωμένες" απόψεις με ευπρέπεια και σεβασμό.

Στη δύσκολη συγκυρία θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τον ίσκιο μας σημείο συνάντησης και επικοινωνίας για τους συμπολίτες μας και να προτείνουμε λύσεις και διεξόδους για τον τόπο μας που μοιάζει να μην μιλάει με τους ανθρώπους του.

Ξεκινώντας από απλά και μικρά που θα μας επιτρέψουν να ξαναγνωριστούμε και να μάθουμε να συζητάμε και να συνεργαζόμαστε, να λύνουμε προβλήματα.

Επιστολή Διαμαρτυρίας από το Σύλλογο Γονέων Λυκείου Σάμης για άδικη Διαιτησία

Λάβαμε από τον σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Λυκείου Σάμης την παρακάτω επιστολή διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Παιδείας και την Διεύθυνση Β/Θμιας Εκπαίδευσης Κεφαλληνίας:

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Λυκείου Σάμης Κεφαλληνίας
Σάμη 11-11-2009

Προς: 1) Υπουργείο Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων
Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής
Τμήμα Σχολικών Αθλητικών Δραστηριοτήτων
Ανδρέα Παπανδρέου 37
Μαρούσι Αθήνα
Τ.Κ15180

2) Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Κεφαλληνίας
Γραφείο Φυσικής Αγωγής
Δελλαπόρτα 4 Αργοστόλι
Τ.Κ. 28100

Κοινοποίηση: 1) Διευθυντή Λυκείου Σάμης
2) ΜΜΕ

Διαμαρτυρία για τον άδικο αποκλεισμό της ομάδας ποδοσφαίρου Λυκείου Σάμης

Καταθέτουμε ένσταση για τον αγώνα ποδοσφαίρου μεταξύ των Λυκείων 1ου Λυκείου Αργοστολίου και Λυκείου Σάμης για άδικη διαιτησία, άδικη ακύρωση γκολ της ομάδας της Σάμης ως OFFSIDE, άδικα σφυρίγματα και ανάρμοστη συμπεριφορά του επόπτη με αποτέλεσμα να αποκλειστεί το Λύκειο Σάμης με σκορ 1-0.

Ως Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του Λυκείου Σάμης αναρωτιόμαστε κάθε χρόνο και θέλουμε άμεση απάντηση:
  1. Πότε γίνεται η κλήρωση των ομάδων; (επειδή ποτέ δεν έχουμε κληθεί σ’ αυτή τη κλήρωση σαν σύλλογος ή σαν σχολείο).
  2. Γιατί πάντοτε το 1ο Λύκειο Αργοστολίου δεν κληρώνεται να παίξει 1ο αγώνα και πάει κατευθείαν στα τελικά;
  3. Θα θέλαμε να μας ενημερώσετε αν η κλήρωση του διαιτητή γίνεται κατόπιν προϋποθέσεων ή ορίζεται από εσάς κατά την κρίση σας.
  4. Θα θέλαμε να μας απαντήσετε αν η εμφάνιση του διαιτητή με ολόσωμη φόρμα που αναγράφει «ΑΟΚΙ» (Αθλητικός Όμιλος Κεφαλονιάς & Ιθάκης) είναι εμφάνιση διαιτητή για σχολικό πρωτάθλημα.
  5. Σας ενημερώνουμε ότι ο συγκεκριμένος διαιτητής, που επιλέχθηκε, είναι συμπαίκτης με κάποια παιδιά από το 1ο Λύκειο Αργοστολίου. (Με αποτέλεσμα να αμφισβητούμε αν η διαιτησία είναι δίκαιη).
  6. Σε έναν κρίσιμο σχολικό αγώνα δεν υπήρχε κανονικός επόπτης και χρησιμοποιήθηκε ένα 18 χρόνο παιδί, να παίξει το ρόλο του επόπτη, με αποτέλεσμα να μην παρακολουθεί τον αγώνα αλλά να ασχολείται με τα παιδιά που βρίσκονταν στις εξέδρες και να ανταλλάσουν βρισιές και αντικείμενα (σας ενημερώνουμε ότι τα επεισόδια δεν γίνονταν με τα παιδιά του Λυκείου Σάμης αλλά με άγνωστα προς εμάς παιδιά). Αξίζει να σημειωθεί ότι στο προηγούμενο αγώνα ήταν πλήρης η διαιτησία.
  7. Όπως γνωρίζουμε στην Κεφαλονιά υπάρχουν 20 έως 30 διαιτητές για το ερασιτεχνικό πρωτάθλημα. Για ποιον λόγο δεν ορίσατε κάποιον που ξέρει να διαιτητεύει αγώνες;
  8. Η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και ο Αρχηγός της ομάδας μαζί με τα παραπάνω επισημαίνουν ότι δεν τους δόθηκε φύλλο αγώνα για να γράψουν τις παρατηρήσεις τους.
Επίσης σας ενημερώνουμε ότι το Λύκειο Σάμης έβαλε το γκολ περίπου στο 50ο λεπτό. Ο Διαιτητής του αγώνα ακύρωσε το γκολ χωρίς να υποδείξει ο επόπτης καμιά παράβαση για OFFSIDE. Μετά από περίπου 2 λεπτά που είχε μπει το γκολ, ο διαιτητής συνεννοήθηκε με τον επόπτη από μακριά και ακύρωσαν το γκολ σηκώνοντας τη σημαία κατόπιν εορτής. Ο επόπτης που βρισκόταν προς την αντίθετη μεριά από εκείνη που έγινε η φάση, προς τη θάλασσα!!!.

Επειδή θεωρούμε πως εμείς ως γονείς και εσείς ως εκπαιδευτικοί και παιδαγωγοί έχουμε υποχρέωση να μάθουμε στα παιδιά μας να αγωνίζονται με ίσες ευκαιρίες, ομαδικότητα και ευγενή άμιλλα, και να μην οδηγήσουμε τα παιδιά μας να θεωρήσουν τους σχολικούς αγώνες ως αγγαρεία με προδιαγεγραμμένο αποτέλεσμα, που πιστεύουμε ότι θα έχει άσχημο αντίκτυπο στην ψυχολογία των παιδιών για την αυριανή τους πορεία στη ζωή ως πολίτες και αθλητές.

Για τους παραπάνω λόγους ζητάμε:

Την ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ που πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο Αργοστολίου στις 10-11-2009 και την ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ του αγώνα στο γήπεδο Φαρακλάτων με κανονική διαιτησία και δίκαιη αντιμετώπιση.

Περιμένουμε άμεση απάντηση.

Η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Ε. Ζαφειράτου
Η Πρόεδρος Ζ. Βλάχου
Η Γραμματέας Μ. Βαγγελάτου

12 σχόλια:

  1. Σωστή η Διαμαρτυρία …. Πιστεύω ότι τέτοιου είδους παιχνίδια η παρουσία διαιτητικής τριάδας κρίνετε υποχρεωτική . Στο νόμο μας υπάρχει σύνδεσμος διαιτητών ποδόσφαιρου με μελή αξιολογημένα στις εθνικές και επαγγελματικές κατηγορίες ποδόσφαιρου
    Έπρεπε η Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Κεφαλληνίας να ζήτηση κανονικούς διαιτητές …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων λυκείου Σάμης με την σημερινή επιστολή διαμαρτυρία αναδεικνύεται περίτρανα ότι στο σχολειό μας είναι όλα τα προβλήματα λυμένα και με την πρώτη δημόσια παρέμβαση τους προβάλουν το μεγαλύτερο πρόβλημα μας που είναι η ποδοσφαιρική αδικία της σχολικής ομάδας μας. Κατά τα αλλά τα παιδιά κάνουν μάθημα σε αποθήκες.
    Και σ ανώτερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. einai mia arxi ki ayto .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι μια πονεμένη ιστορία που επαναλαμβάνεται από το 1980…
    Από την εποχή Πανταζόπουλου, για όσους θυμούνται.
    Νιώθαμε, πια φυσική την αδικία σε όλους τους τομείς,
    Στις γυμναστικές επιδείξεις στο μπάσκετ στο ποδόσφαιρο…
    Μερικές φορές σε συνομήλικους ντρεπόμασταν να πούμε ότι
    Είμαστε Σαμικοί…Νιώθαμε δευτέρας διαλογής μαθητές …κι αυτό δεν είναι
    άποψη (τραβηγμένη), είναι η πραγματικότητα!
    Είναι ντροπή μετά από τόσα χρόνια, και κάθε χρονιά να έχουμε τέτοιες μαρτυρίες…
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ …Εμείς οι Σαμικοί και χωρίς μέσα, είμαστε καλύτεροι …
    Και αγαπητοί πρωτευουσιάνοι πρώην ΒαλσαμοΔηληνάδοΤρωιανάδες….(κ.α.)
    Είμαστε η πύλη του νησιού σας! Το ομορφότερο κομμάτι του . Μας προίκισε ο Θεούλης με αξιοζήλευτα μνημεία , με σπήλαια κι ακρογιάλια , το πιο πράσινο μέρος του νησιού , έχοντας τον πιο σπουδαίο αρχαιολογικό πλούτο, όπως και στο παρελθόν, όπου απ τις αρχαίες πόλης η μεγαλύτερη …και η πιο γενναία… Κι όλ’ αυτά ΔΕΝ
    τα διαφημίζουμε στους τουρίστες για να τους παίρνεται στα χωριά σας και να τους πουλάτε TOUR στα μέρη μας…Και επίσης να σημειώσουμε ότι μέχρι και σήμερα
    είμαστε κομμάτι σοβαρό της οικονομία σας …είμαστε οι δευτέρας διαλογής πολίτες
    στα μαγαζιά σας … Αυτό να το θυμάστε όταν θα ξαναπαίξουμε μπάλα … Γιατί εμείς πρέπει σιγά σιγά να το σκεπτόμαστε … Με αγάπη…!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπάρχει ένα σφάλμα στην ανακοίνωση… μιλαει για την διαιτησία ενώ δεν ήταν επίσημος διαιτητής ο άνθρωπος που διεύθυνε των αγώνα (γυμναστής είναι )
    Έμαθα ένα άλλο ότι το υπουργείο στέλνει λεφτά σε αυτούς τους αγώνες έτσι ώστε να καλύπτονται τα έξοδα διαιτησίας του αγώνα από κανονικούς διαιτητές .αλλά οι έξυπνοι συμφωνήσαν (καθηγητές – γυμναστές , και λοιποί από τηνΒ/θμιας Εκπ/σης) να μην ζητιάνε διαιτητές και να κάνουν τα λεφτά τρις του γύρου … αν έχετε γνώση σε κάτι τέτοιο ,εσείς του λυκείου Σάμης να μην μιλάτε τότε .

    Αν πάλι όχι και θέλετε να ακυρωθεί ο αγώνας και να αν ξαναγίνει με επιστολές διαμαρτυρίας μονό δεν κάνετε τίποτα …

    Πάγετε στους αρμοδίους φορείς όπως Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματίων Κεφαλλήνιας και Ιθάκης όσο αναφορά το ποδόσφαιρο στο νόμο μας.. να βγάλετε άκρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα μπορουσατε να κυκλοφορησετε κ ενα dvd με τις φασεις του αγωνα ωστε να αποδειχθει περιτρανα η αδικια του αποτελεσματος...
    Μα καλα δε ντρεπονται καθολου σ αυτο το λυκειο Σαμης?
    Εχουν λυσει τα σοβαρα προβληματα που αναφερει κ ο προηγουμενος φιλος κ τωρα πρεπει να δωσετε εμφαση κ στο σχολικο πρωταθλημα???
    Ελεος πια...
    Λιγη σοβαροτητα δε βλαπτει...
    Ηθελα να ξερω οι κυριες που υπογραφουν την επιστολη αυτη νιωθουν καθολου ντροπη??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι κυρίες που έχουν υπογράψει την παραπάνω επιστολή, πρέπει να νιώθουν μεγάλη ντροπή γιατί οι παραπάνω "ανώνυμοι" που φαίνονται να νιάζονται για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το σχολείο έχουν άποψη για όλα χωρίς να εμφανίζονται και να συνεισφέρουν σε οτιδήποτε γίνεται για το σχολείο.
    Παρακολουθώντας τη δράση του συλλόγου, γνωρίζουμε ότι ο σύλλογος πίεσε για άμεση αποκατάσταση των ζημιών από την απότομη νεροποντή.
    Έχει έρθει σε συννενόηση με τους μηχανικούς της Νομαρχίας για την διαμόρφωση τεσσάρων νέων αιθουσών διδασκαλίας.
    Επίσης έχει συνεισφέρει σε απαιτούμενη γραφική ύλη του σχολείου και έχει άμεση συνεργασία με τον λυκειάρχη για οτιδήποτε απαιτείται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. O ανώνυμος που απαιτεί από τις κυρίες ντροπή είναι ΑΨΟΓΟΣ. Θέτει θέμα στην εν γένει ομιχλώδη του σκέψη για να τα παρουσιάσει όλα μάυρα ή ακόμη ότι αυτός έχει τις σωστές προτεραιότητες. Δεν αντιλαμβάνεται ότι η γενίκευση και αναγωγή ενός επίμέρους θέματος στο γενικό μάλλον μπερδεύει την καθαρότητα της κίνησης των γυναικών. ή μήπως ο στόχος του είναι η υποβάθμιση της ενέργειαάς τους; Δεν αντιλαμβάνεται ότι η αξιοπρέπεια και η αξιοκρατία είναι το ζητούμενο στη κίνηση των γυναικών;. Δεν αντιλαμβάνεται ότι θέμα δεν είναι το σχολικό πρωτάθλημα αλλά ο τρόπος αντιμετώπισης των κραταιών και των κρατούντων στους κοινούς θνητούς; ΔΕΝ καταλαβαίνει πως μόνο με την διεκδίκηση του δίκιου και την δημοσίευση των παράνομων ενεργειών οποιονδήοτε ιθυνόντων, τότε μόνο θα περιορισθούν αυτά τα φαινόμενα;
    Συνεπώς ο λεβέντης αυτός ή θα πρέπει να χαρακτηρισθεί μειωμένης αντίληψης ή εμπαθής και ζηλόφθονας πρός την διάθεση των Κυριών και της ομάδας γιατί ίσως αυτός δεν τα κατάφερε, είτε ακόμη μπορούμε να σκεφθούμε ότι είναι ένας από αυτούς τους κραταιούς που δεν θέλει να σηκώνει κανείς κεφάλι.
    Θεωρω ότι όλοι οφείλουμε ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στις παραγματικά ΑΞΙΟΜΑΧΕΣ ΚΥΡΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είναι αρκετά τα χρόνια που έχουν περάσει από τότε που αποφοίτησα από το Λύκειο Σάμης και έτσι οι μνήμες είναι πολύ νωπές στο μυαλό μου. Με αφορμή τα προηγούμενα σχόλια για τα προβλήματα που παρουσιάζει το σχολείο θέλω να πω κάποια πράγματα.

    Θα ξεκινήσω κάνοντας μια αναδρομή για το τι συνέβη τα 6 χρόνια στα οποία βρισκόμουν συνολικά και στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο μιας και τα δύο βρίσκονται στο ίδιο σχολικό συγκρότημα. Στην Α’ Γυμνάσιου μπήκαμε 45 άτομα και ήμασταν 2 τμήματα. Ο αριθμός των μαθητών που αποφοίτησε από την Γ’ Λυκείου ήταν μόνο 15!! Από αυτούς 4 άτομα περάσαμε σε υψηλόβαθμα ΑΕΙ ενώ άλλοι 3 σε ΤΕΙ. Δηλαδή από τα 45 άτομα που πέρασαν από αυτό το σχολείο μόνο 7 κατάφεραν να περάσουν σε βαθμίδες της ανώτατης εκπαίδευσης. Δεν θέλω να κρίνω κάποιον που δεν θέλει να συνεχίσει την εκπαίδευση του , αν και αμφιβάλλω κατά πόσο είναι προσωπική επιλογή, αλλά πιστεύω πως ο αριθμός είναι συντριπτικά μικρός και μαρτυρά πολλά. Να προσθέσω πως σε αυτά τα 38 παιδιά που μείνανε εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης υπήρξε και ένας από τους σημαιοφόρους του Γυμνασίου.

    Ο βασικότερος λόγος που γεννά αυτό το πρόβλημα είναι ότι δεν δίνεται στα παιδιά το κίνητρο. Και όσοι διαθέτουν να πληρώσουν μάλλον το βρίσκουν κάπου έξω από το σχολείο, στα φροντιστήρια. Το συγκεκριμένο πρόβλημα που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τα προβλήματα αυτού του άθλιου εκπαιδευτικού συστήματος που διαθέτει η χώρα μας, όσο αφορά το κομμάτι της εκπαίδευσης και όχι εξωγενείς παράγοντες, όπως την αγορά, θεωρώ πως έχει τρεις συνιστώσες. Την υποδομή, το εκπαιδευτικό υλικό και το ανθρώπινο δυναμικό που διαχειρίζεται τα δύο πρώτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. συνέχεια..

    Όσο αφορά το Γυμνάσιο και Λύκειο Σάμης είναι ένα κακοσχεδιασμένο κτίριο, άθλιο και χιλιομπαλωμένο από κακές εργολαβίες. Τριτοκοσμικές αίθουσες με ακατάλληλο φωτισμό, ηλιασμό, αερισμό, ακουστική και κακή θέρμανση φιλοξενούν τα παιδιά 6 ώρες την ημέρα επί χρόνια. Επιπλέον, κάθε σύγχρονο σχολικό κτίριο πρέπει να πληρεί εκτός από την επάρκεια εξειδικευμένων και κατάλληλων χώρων και το κριτήριο της ασφάλειας των παιδιών και του προσωπικού. Oι διάδρομοι, οι βοηθητικοί χώροι, τα εργαστήρια, οι τζαμαρίες, τα μέσα διδασκαλίας, πυρόσβεσης, πρώτων βοηθειών και οι προσβάσεις (ράμπες, σκάλες) πρέπει να εμφανίζουν πιστοποιημένο βαθμό ασφάλειας για την πρόληψη ατυχημάτων. Αντιλαμβάνομαι, την προσπάθεια που γίνεται για την επέκταση των αιθουσών και αν αληθεύει όσο λέγονται για την δράση του Συλλόγου τότε αξίζει συγχαρητήρια, αλλά χρειάζεται συνολικός σχεδιασμός και μερικές αίθουσες προκάτ δεν λύνουν το πρόβλημα. Για να είμαστε όμως πραγματιστές η χρηματοδότηση αποτελεί ένα βασικό πρόβλημα. Ωστόσο, θα έπρεπε όμως να είναι πρώτη προτεραιότητα για όλους αφού εκεί ζυμώνεται το μέλλον της κοινωνίας μας. Επιπλέον, όταν βλέπετε παιδιά να βανδαλίζουν το ίδιο τους το σχολείο μην απόρρητε, γιατί ποιος σεβασμός προς τον δημόσιο χώρο καλλιεργείται, όταν ο χώρος μέσα στον οποίο διαμορφώνουν την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα τους είναι άθλιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συνέχεια..

    Σχετικά με το υλικό που διδάσκεται στους μαθητές, η κουβέντα είναι πολύ μεγάλη και έχει πολιτικές και κοινωνικές προεκτάσεις που για να αναλυθούν και για να γίνουν αντιληπτές απαιτείται διερεύνηση σε βάθος. Ωστόσο, η εποχή που προμηνύεται από τη χρήση του διαδικτύου, την δυνατότητα καθολικής πρόσβασης στην πληροφορία, τις νέες τεχνολογίες και τα νέα εργαλεία κάνουν πιο απαραίτητο από ποτέ τον επανασχεδιασμό του τρόπου εκπαίδευσης που έρχεται και ακουμπά πάνω σε αυτό το νέο κοινωνικό, πολιτικό, πολιτισμικό και οικονομικό σύμπλεγμα. Το πρόβλημα που τώρα καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε και αν θέλετε προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται τα σύγχρονα δυτικά εκπαιδευτικά συστήματα είναι η διαχείριση αυτού του ανεξέλεγκτου όγκου πληροφορίας. Για παράδειγμα, στην Γερμανία στο μάθημα της ιστορίας οι μαθητές μπαίνουν στην διαδικασία οι ίδιοι να ανατρέχουν σε πηγές, να εξετάζουν διαφορετικές εκδοχές, να συγκρίνουν και εκπαιδεύονται ώστε να αποκτούν κριτικό πνεύμα. Δυστυχώς, στα ελληνικά σχολεία της αποστήθισης μιας συγκεκριμένης πηγής του συγγραφέα που οι μαθητές είναι αναγκασμένοι να παπαγαλίζουν και την ποιο αδιάφορη πληροφορία δεν συμβαίνει αυτό. Κορύφωση αυτής της κατάστασης, που αποκλείει τα παιδιά να έχουν ελεύθερο χρόνο, αποτελούν οι πανελλήνιες εξετάσεις, καθώς είναι αναγκασμένα να αποστηθίζουν στο ακέραιο ολόκληρα βιβλία. Αφού κριτήριο για την εισαγωγή τους σε κάποια σχολή δεν αποτελεί το ταλέντο τους αλλά η ικανότητα αποστήθισης που έχουν. Προσωπικά, λίγα πράγματα από όσα είχα διαβάσει εκείνη την περίοδο θυμάμαι και δεν αμφιβάλω καθόλου ότι το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα παιδιά που μπήκαν σε αυτή την διαδικασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. συνέχεια..

    Όσο αφορά το προσωπικό που λειτουργεί τα εκπαιδευτικά ιδρύματα θα πρέπει να αντιληφθούν κάποτε ότι εκτός από δημόσιοι υπάλληλοι είναι λειτουργοί. Η δουλειά του καθηγητή δεν είναι μόνο 5 μέρες την βδομάδα και 9 μήνες τον χρόνο. Ο καθηγητής πρώτα είναι παιδαγωγός και φίλος και μετά δάσκαλος. Δεν είναι μόνο στην δουλειά του για να διδάσκει αλλά και για να συμβουλεύει, να εμπνέει, να καθοδηγεί, να δίνει κίνητρο, να ακούει. Δυστυχώς, συνάντησα λίγους τέτοιους ανθρώπους και αποτελούν την εξαίρεση. Θυμάμαι τον νταή τον Γυμνασιάρχη που με κλώτσησε μπροστά σε όλα τα παιδιά επειδή άργησα ένα λεπτό στην προσευχή, τον επιστάτη που καρτερούσε με την καρδιά του να κάνεις κάτι για να σε πάει στον διευθυντή, τον μαθηματικό που έμπαινε με το τσιγάρο μέσα στις τουαλέτες και έψαχνε να βρει ποιος μαθητής καπνίζει για να του δώσει αποβολή, την φιλόλογο που μας έλεγε ότι οι κύπριοι είναι παλιοράτσα, την θεολόγο που έκανε αρνητικά σχόλια για τις οικογένειες μας μέσα στην τάξη και εκείνη την καθηγήτρια που ποτέ δεν κατάλαβα τι είχε σπουδάζει που μας έλεγε ότι είναι προκατειλημμένη απέναντι στους Αλβανούς. Είναι αδιανόητο πως οι άνθρωποι αυτοί διαμορφώνουν τα παιδιά σας.

    Παρόλα αυτά έχω τις καλύτερες αναμνήσεις από τα σχολικά μου χρόνια..

    ο Φοιτητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν είναι γραμμένα στα ελληνικά απορρίπτονται.