Ένα blog στο Ρουπάκι - Ίσκιος επικοινωνίας!

Στον ηλεκτρονικό του ίσκιο δημιουργησαμε μαζί έναν ανοιχτό χώρο ενημέρωσης, σκέψης και προβληματισμού για την ζωή μας σε όλες της τις εκφάνσεις. Για πράγματα που αγαπάμε αλλά και που μας ενοχλούν.

Φιλόξενος τόπος για ενημέρωση, προβληματισμό και δραστηριοποίηση για τα τοπικά πράγματα αλλά και για θέματα από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, ανοιχτός ακόμα και σε "θυμωμένες" απόψεις με ευπρέπεια και σεβασμό.

Στη δύσκολη συγκυρία θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τον ίσκιο μας σημείο συνάντησης και επικοινωνίας για τους συμπολίτες μας και να προτείνουμε λύσεις και διεξόδους για τον τόπο μας που μοιάζει να μην μιλάει με τους ανθρώπους του.

Ξεκινώντας από απλά και μικρά που θα μας επιτρέψουν να ξαναγνωριστούμε και να μάθουμε να συζητάμε και να συνεργαζόμαστε, να λύνουμε προβλήματα.

Ολ. Αντωνάτου - Ό, τι και να γίνει, εμείς είμαστε εδώ.

Αναδημοσιεύουμε από το Kefalonianews.

Τα πράγματα είναι δύσκολα. Όλοι μας περιμένουμε να διευκρινιστεί αν οι θυσίες που κάνουμε ως χώρα , θα πιάσουν τόπο, ώστε να μπορέσουμε να οδηγηθούμε στην περιβόητη ανάκαμψη.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, έχουμε μπλέξει. Δεν μπορώ να πω ότι τα πράγματα εξελίσσονται καλά. Στην Σάμη συγκεκριμένα , οι έμποροι γενικά , κάνουν απίστευτες προσπάθειες να ανταπεξέλθουν και να διατηρήσουν την αξιοπρέπειά τους ως πολίτες.
Το φορολογικό νομοσχέδιο, αλλά και τα μέτρα που μονίμως τελειώνουν και μονίμως καινούργια εμφανίζονται, καθιστούν δυσβάσταχτη ακόμα και τη διατήρηση της περιουσίας μας. Η ανεργία στον τόπο μας, την Σάμη, έχει χτυπήσει κόκκινο. Δουλειές δεν υπάρχουν.
Οι υπηρεσίες με τον Καλλικράτη έφυγαν και περιμένουμε τις ορδές των τουριστών που μας έταξαν. Ακόμα και τα έργα υποδομής κινούνται με ρυθμούς που το Ελληνικό κράτος επιβάλλει. Πραγματικά , δεν μπορώ να ξέρω που πηγαίνουμε, που οδηγούμαστε.
Ένα είναι σίγουρο , ότι θα πρέπει ο καθένας από εμάς να σταθεί αλληλέγγυος στον συνάνθρωπό του, ώστε όλοι μαζί να βρούμε τις πολιτικές που θα μας βγάλουν από αυτή τη λαίλαπα.
Η Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Σάμης
Αντωνάτου- Βαλσάμου Όλγα
Πηγή: Kefalonianews
Ρουπάκι: Ελπίζουμε σε επόμενο άρθρο εκτός από τις σωστές επικλήσεις και παρακίνηση για αλληλεγγύη να δούμε τις προτάσεις, τις πρωτοβουλίες και τη δουλειά του Τοπικού Συμβουλίου. 

9 σχόλια:

  1. Η αλληλλεγγύη είναι όπλο των λαών. Από τους διοικούντες, όσο υπάρχουν ακόμα, περιμένουμε άλλα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα έλεγα πως πέρα από τα ευχολόγια, τις απλοϊκές εκθέσεις ιδεών και την αυτονόητη αλληλεγγύη εκείνο που χρειαζόμαστε ως πολίτες της περιοχής είναι κάποιες φωνές του τοπικού συμβουλίου που θα διεκδικούν και θα πετυχαίνουν, φωνές που παράλληλα θα μας δίνουν ελπίδα και θάρρος. ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΚΟΥΜΕ. Και δυστυχώς: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ. Την καλύτερη υπηρεσία που θα πρόσφεραν στον τόπο θα ήταν αν έλεγαν: Φίλοι μας δεν ξέρουμε, δεν μπορούμε, ελάτε να μας συνδράμετε. Ή ας παραιτηθούν. Θα ήταν συνάμα μια έντιμη και συνάμα πολύ πολύ γενναία πράξη.

    ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΡΤΣΙΝΕΒΕΛΟΣ

    Και το τοπικό συμβούλιο κάνει ότι μπορεί για να τα βγάλη πέρα. Περιμένει ένα θαύμα. Μοιρέο κι αυτό όπως κι εμείς.
    Καλό μου τοπικό συμβούλιο πε μου κι εμένα να τονε βρω. Ποιονα; Μηδέ νογάω. Δεν έχω κάνει εγώ θυσίες η έρμη. Τσι αποφεύγω. Επροψές όμως εθυσίασα ένα κοτόπουλο.
    Αλάνθαστο και άμπλεχτο τοπικό μου συμβούλιο προχωρείς με την κάρα στραμένη προς το μέλλον.
    Έχεις ακούσει το τραγούδι της κατοχής; "Γεια τσ' εμπόροι;"
    Απίστευτες προσπάθιες κάνουνε οι πολίτες για να αγοράσουν.
    Και η θάλασσα είναι γαλάζια και τα βουνά πρασινοπά.
    Ούτε κι εγώ που είμαι θεός δεν ξέρω προς τα που αριβάρουμε.
    Ως είς άνθρωπος με μια φωνή με μια καρδιά τα αφραγκόπουλα να πάμε με χαρά, για να κερδέψουμε το μέλον μας.
    Που τους ανήκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. htela na rotiso tin kiria olga pou eine proedros tis dimotikis koinotitos samis na mas ph pios edose tin diatagh na kopoun ta dendra [oi efkaliptoi] stin paralia samis.
    kapios kirios tasos kavallieratos o opios exei tin istoselida vlaxatasamis .gr anefere oti DEN KSEREI KANEIS pios ekopse ta dendra.

    afto eine edelos aparadekto giati gia na kopsi kapoios afta ta dendra exrisimopoihse venzinopriono to opio otan parei mbrosta akougete sto pirgi.

    gia peste mas loipon kiria olga pios edose tin diatagi na kopoun ta dendra?

    an pite oti kai eseis den kserete giati den pate na rotisete ta magazia pou eine mbrosta apo ta dendra oi aftous pou exoun katoikies mbrosta apo ta dendra gia na mathete kai na mas pite?

    perimenoume apadisi sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. poso kostizei h tarifa gia antisamo?
    poso kostizei to dwmatio ton augousto sth sami?
    poso kostizei to enoikiazomeno autokinito sth samh?
    poso kostizei h venzini?
    gia peite gia poiothta kai times sta perissotera estiatoria sth samh ?
    gia peite gia symperifora ths pleionothtas tvn epeixirimatiwn ths samhs apenanti ston tourista?
    pou phgan ola auta ta xrhmata apo ta spylaia sta xronia pou ta ekmetaleuotan o dhmos samis?
    kathe pote exei dromologio gia argostoli toulaxiston?
    poses vrises uparxoun mesa sth samh gia kapoion perastiko etsi wste na mhn anagastei na agorasei nero?
    poios katharise thn pezoporiki diadromi gia tous agious fanentes?an de mporeis na apanthseis opws prepei se oles tis erwthseis paraithsou kai sy kai to circo pou apartizete to sumvoulio.
    perimenoume tis dhmotikes ekloges na gelasoume.

    Opas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. PREPEI H THAVMAYA NA GINONTAI H H SKONH KAI TO XORTO NA PHGAINEI SYNNEFO AFOU ENA KARAVI POY PRIN APO 6-7 XRONAKIA LEGANE POS PREPEI NA PAEI GIA SKRAP KATHOTI GERIKO, SHMERA TO XANABAZOUN STIN GRAMMH NEOI EFOPLISTADES POY THELOUN NA LEGOYNTAI KAI EPENDYTES...
    ORE MH KAI TO XEIMONA PHGAINOUME APENANTI KOLYMPONTAS??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. PERIMENOUME APADISI KIRIA OLGA ANTONATOU-BALSAMOU NA MAS PITE PIOS EKSPSE TA DENDRA TIS SAMIS?

    FOVASE NA PIS PIOS?

    AN NAI TO KATALABENO.

    MIPOS ANIKIS KAI ESI STO KIKLOMA SAMIS KAI AFTOI SE BALANE SE AFTH THN THESI?

    PIOS EINE O MISTOS SOU?

    PERIMENOUME APADISEIS


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΕΡΙ ΠΟΥΛΧΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ

    Τον Ιούλιο ήμουνα στη Ρωσία. Εκεί με έκπληξη άκουσα το όνομα Πουλχερία. Αλλά συνέχεια, είπα, πώς είναι πολύ φυσικό. Βυζαντινό όνομα, εκχριστιανισμός κάποτε των Ρώσων από τους Βυζαντινούς. Συνειρμικά σκέφτηκα τη μόδα των δικών μας ονομάτων. Δεκαετία του 50. Η ισχυρή τότε αστική τάξη καθιέρωσε ανδρικά ονόματα όπως Φούλης, Ντίμης, Λούλης, Λάκης, Λέλος, Κοκός και γυναικεία όπως Ντιντή, Μίκα, Φιφή, Λιλή κλπ. Οι επαρχιώτες και κυρίως οι αγρότες; Ποιο σωστοί. Κλεοπάτρα, Ευτέρπη, Καλλιόπη, Θάλεια, Αθηνά, Κωστάκης, Περικλής. Τέτοια. Αρχαιοελληνικά, κυρίως.
    Τη δεκαετία του 60, όμως η ανερχόμενη μικροαστική τάξη άλλαξε. Θέλησε να πλησιάσει λίγο το πρωτευουσιάνικο θαύμα. Μπουζούκια, λαμέ παντελόνια. Ένα κομμάτι της πήρε εκδίκηση βαφτίζοντας κατά συρροήν τα παιδιά της σε Άννες Μαρίες και Κωνσταντίνους. Κοντά σε αυτά και τα υποκοριστικά Λούλα, Φούλα, Μπούλα, Κούλα, Τάκης, Σάκης, Μάκης κλπ.
    Τις επόμενες δεκαετίες καθιερώθηκαν τα ολόκληρα ονόματα για τα αγόρια και τα κορίτσια (πού να μιλήσεις με υποκοριστικά!), όπως Αλέξανδρος, Νικόλαος, Ιωάννης, Γεράσιμος και προς το τέλος του είχαμε και διπλά: Νικόλαος-Κωνσταντίνος, Παναγιώτης-Αλέξανδρος κ.ά. Αλλά και η Μαρία έγινε Μαίρη, η Αγγελική Άντζελα, η Ελένη Έλενα, ή Κατερίνα Καίτη και Κάτια κλπ.
    Τον 21ο αιώνα αρχίσαμε με άλλα τροπάρια: Τα αγόρια, συνηθισμένα ονόματα, με λίγη αρχαιολατρεία. Για τα κορίτσια όμως ήρθε η επανάσταση. Ακούς ασυνήθιστα ονόματα ως αποτέλεσμα συμβιβασμού οικογενειών ή και γονεϊκής έπαρσης. Π.χ. Μαριάντζελα, Αγγελιάννα, Μανταλένα, Κατιάννα, Μαριαλένα και πολλά άλλα. Μαύρα μάτια κάνεις ν' ακούσεις κάνα Μαρία, Δήμητρα, Άννα. Αλλά θα πάω ακόμη παρακάτω με λίγο χιούμορ: έλειψαν τα περίφημα και δυναμικά και αθώα γυναικεία ονόματα Σουλτάνα, Αγόρω, Παρθένα, Ανδρούλα; Και Πουλχερία, θα έλεγα. Τι; Βυζαντινή αυτοκράτειρα ήταν.
    Όλα αυτά τι είναι; μικροαστισμός; μεταμοντερνισμός; Και τα δύο θα έλεγα. Ο μικροαστός δικαιώνεται και αναβαθμίζεται ταξικά μέσα από το αυτοκίνητο που θα πάρει, την κολόνια που θα φορέσει και γιατί όχι και από τα ονόματα. Ο μεταμοντερνισμός με τη σχετική του σαλάτα. Η τηλεόραση να είναι καλά. Με τις σειρές. Κυρίως τις αγριομαγκικοβαρβατοτούρκικες. Περιμένω σε λίγο καιρό να ακούσω και ονόματα όπως Φατμέ, Αϊσέ, Μαχμούτ, Ονούρ, Τζεμίλ, Νουργκιούτ κλπ.
    Αλλά, ας συνέλθω κι εγώ. Γιατί; Γιατί παρακαλώ; Πώς θα φωνάξει η κυρία την μικρή της κορούλα που πάει βαθιά στη θάλασσα; Μαρία; Αμ δε. Τρε μπανάλ!.Ενώ …Μαρικάτια, άλλο πράμα. Γεμίζει το στόμα της. Κι η θάλασσα. Και τα ψάρια που ξαφνίζονται ευχάριστα. Κι ο κόσμος γύρω που θαυμάζει. Και σχολιάζουνε κάτω από τις ομπρέλες δυο νιόπαντροι:
    -Κωνσταντίνε-Αλέξανδρε, λέω το παιδί μας, αν είναι κορίτσι να το βγάλουμε Μαριαννοκωνσταντία κι αν είναι αγόρι Ευαγγελοκωνσταντίνο, τι λες;
    -Τι λές Άννα-Μαρία- Κορίννα; Αυτά είναι βλακείες. Εγώ θέλω να βγάλουμε τους παππούδες μας. Ηρακλή, Δημήτρη ή Περσεφόνη, Δήμητρα. Αρχαία ονόματα. Κι όχι αρλούμπες. Άσε που μου τη δίνουν και τα ξενόφερτα: Άριελ, Ρόζμαρι. Άστα να πάνε…
    Κι εγώ θα πω: Μπράβο μεγάλε! Και μάλιστα θα σου πρότεινα να κάνεις την υπέρβαση: αν είναι αγόρι, βγάλε το Ιουστινιανό κι αν είναι κορίτσι …Πουλχερία…


    MAJOR ARX

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν είναι γραμμένα στα ελληνικά απορρίπτονται.