Ένα blog στο Ρουπάκι - Ίσκιος επικοινωνίας!

Στον ηλεκτρονικό του ίσκιο δημιουργησαμε μαζί έναν ανοιχτό χώρο ενημέρωσης, σκέψης και προβληματισμού για την ζωή μας σε όλες της τις εκφάνσεις. Για πράγματα που αγαπάμε αλλά και που μας ενοχλούν.

Φιλόξενος τόπος για ενημέρωση, προβληματισμό και δραστηριοποίηση για τα τοπικά πράγματα αλλά και για θέματα από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, ανοιχτός ακόμα και σε "θυμωμένες" απόψεις με ευπρέπεια και σεβασμό.

Στη δύσκολη συγκυρία θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τον ίσκιο μας σημείο συνάντησης και επικοινωνίας για τους συμπολίτες μας και να προτείνουμε λύσεις και διεξόδους για τον τόπο μας που μοιάζει να μην μιλάει με τους ανθρώπους του.

Ξεκινώντας από απλά και μικρά που θα μας επιτρέψουν να ξαναγνωριστούμε και να μάθουμε να συζητάμε και να συνεργαζόμαστε, να λύνουμε προβλήματα.

'Ολγα Αντωνάτου-Βαλσάμου: Η ανθρωποφαγία καλά κρατεί...

Αναδημοσιεύουμε από το e-kefalonia.net

Στις αρχές του αιώνα το Ρωσικό ναυτικό αντιμετώπιζε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα στο να αντιμετωπίσει τις εμπορικές προκλήσεις. Ο χρόνος εξόδου προς την ανοικτή θάλασσα δημιούργησε το πρόβλημα των αρουραίων στα πλοία.

Ένας επιφανής καπετάνιος της εποχής ζήτησε από το πλήρωμα του να φτιάξουν μια ξύλινη δεξαμενή ώστε να τοποθετηθούν μέσα σε αυτήν όσοι πιο πολλοί αρουραίοι γίνεται, το πλήρωμα ανταποκρίθηκε μαζεύοντας όσο περισσότερους αρουραίους από το πλοίο.

Η λογική του καπετάνιου ήταν απλή, η εκπαίδευση του αρουραίου στο να τρώει το είδος του, ώστε, ο τελευταίος που θα έμενε στην δεξαμενή μέσα θα είχε μάθει καλά να κυνηγάει το είδος του.

Όλοι έχουμε ακούσει ότι οι άνθρωποι δεν είναι ίδιοι, όπως δεν είναι ίδια και τα δάχτυλα του χεριού. Η πραγματικότητα όμως είναι άλλη, είμαστε ίδιοι όταν οι συνθήκες επιβάλουν την επιβίωση μας, τότε,  ένας "τρώει" τον άλλον.

Ζούμε σε αυτήν την χρονική περίοδο όπου οι μνημονιακές επιλογές – αυτές που οι ίδιοι οι εμπνευστές τους έχουν διατυπώσει την αποτυχία τους- οδηγούν το Νησί μας στο να στραφεί ο ένας απέναντι στον άλλο και όχι στο να σταθεί αλληλέγγυος ο ένας με τον άλλο.

Δυστυχώς αυτό έχει βρει εφαρμογή και στους θεσμικούς και στους εξωθεσμικούς παράγοντες του τόπου μας.

Λένε, για όλα φταίει ο Δήμαρχος, λένε ότι πρέπει να τα αντιμετωπίσει πηγαίνοντας κόντρα στο μνημόνιο όλα τα προβλήματα της Κεφαλλονιάς.

Λένε επίσης ότι εκείνος ψήφισε το μνημόνιο και το μνημόνιο εφαρμόζεται, παρ΄όλη την αποτυχία του.

Είναι γνωστό ότι μέρος της ανθρώπινης φύσης είναι η αναζήτηση ενός μόνο φταίχτη.

Όλοι αυτοί που λοιδορούν κάθε έναν που πάει κόντρα στα προσωπικά οφέλη του, όλοι αυτοί τι λόγο θα μπορούσαν να έχουν για την σωτηρία μας;

Η επίσκεψη του Δημάρχου στην Σάμη έγινε σε αυτήν την περίοδο που η κοινωνική ζωή βάλλεται.

Το Ταχυδρομείο  υπολειτουργεί και πιθανόν να κλείσει, έργα υποδομής δεν εγκρίνονται, παρ΄όλα αυτά όμως και κατόπιν των προσωπικών παρεμβάσεων του Δημάρχου και τα πρόστιμα των καταστηματαρχών ρυθμίζονται και το έργο στην λίμνη του Καραβόμυλου προχωρά και τα υπόλοιπα βρίσκονται σε εξέλιξη.

Επειδή βρισκόμουν συνέχεια με τον Δήμαρχο, ούτε για ¨κασέτες¨ακούστηκαν, ούτε διατυπώσεις όπως "μην ξανάρθεις εδώ" υπήρξαν.

Η όποια συζήτηση έγινε σε κλίμα αναγκών προς διευθέτηση.

Οι προηγούμενες Δημοτικές Αρχές δεν φρόντισαν ώστε, μόνο, τα έσοδα από τα Σπήλαια να γυρίσουν στον τόπο μας, ο Δήμαρχος ανέλαβε έναν Δήμο, τον Καλλικρατικό Δήμο υπερχρεωμένο. Είναι λογικό κάποιοι να φοβούνται, κάποιοι να αμφιβάλουν και κάποιοι να επιθυμούν το γκρέμισμα του Δημάρχου μέσω του αλληλοφαγώματος.

Σε αντίθεση με κάποιους θεσμικούς παράγοντες οι οποίοι θεωρούν ότι μπορούν με τον λαϊκισμό και το τάξιμο να διαβάλουν υπολήψεις και έργα.

Παρατηρήστε τι γίνεται σε σχέση με την γραμμή Σάμη – Πάτρας, υπάρχουν νόμοι και έχουν αποφανθεί τα αρμόδια όργανα, ότι δεν μπορεί να υπάρχουν πλοιοκτήτες διμήνου.

Η λογική του ότι αρπάξουμε όπως και του πως θα λαϊκίσουμε ώστε να φανούμε καλοί, βρίσκονται ως ανάμνηση σε εκείνο το πολιτικό σύστημα που μας έφτασε ως εδώ.

Νόμοι υπάρχουν, πλοία υπάρχουν, χρήματα δεν υπάρχουν, μνημόνια ακόμα υπάρχουν.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΣΑΜΗΣ
Αντωνάτου- Βαλσάμου Όλγα

Πηγή: e-kefalonia.net

Ρουπάκι: μας μπέρδεψαν δύο πράγματα. Από τη μιά ο δήμαρχος αναφέρεται ότι με προσωπικές παρεμβάσεις λύνει προβλήματα των καταστηματαρχών από την άλλη κατηγορούνται κάποιοι για τάξιμο. Δεν είναι το ίδιο πράγμα; η ίδια προσέγγιση; Επίσης, ποιά είναι αυτά τα πρόστιμα που χρειάζονται τη μεσολάβηση του δημάρχου;

5 σχόλια:

  1. ΑΠ¨Ο ΤΗΝ ΠΟΛΙΝ ΕΡΧΕΤΑΙΡΧΕΣΑΙΡΧΟΜΑΙ

    Άβε, άβε ω, οι ευτυχισμένοι της νήσου
    Ωσαννά, ωσαννά ότι Ούτος εί
    Γονυκλινείς πίπτωμεν χαμαί, γλείφομεν το χώμα

    (αλλαγή προσώπου)
    Άβε, οι πλοιοκτήται τριμήνου, κάμνωμεν βουτιάς εις το ανοικτόν πέλαγος
    Χαίρε, ω, χαίρε ημείς, οι λαϊκίζοντες, οίτινες ευρισκόμενοι εν ραστώνη
    Άβε, ημείς που αλληλοτρωγόμαστε
    Άβε, εγώ το ταχυδρομείον που πιθανόν να κλείσω, η μοίρα βλέπεις

    (αλλαγή προσώπου)
    Χαίρε, εγώ η επίσκεψη Με χαιρετώ. Μόλις εξοικονομήσω κάνα λουκουμάκι και δεν έχει φύγει το ταχυδρομείον θα μου το αποστείλω. Ομού με κρύον ύδωρ από την Αγιά Δυνατή. Πού κάμνει και χρυσούς οδόντας. Χαυλιόδοντας. Για να ξεσκλίσω το κρέας ό οσονούπω καταφθάνει συλίντρεχον.
    Δόξα εις Εμέ που δεν εψήφισα τα μνημόνια
    Χαίρε, εγώ, το πρόστιμον ό μη ευρίσκων τράπεζαν ίνα κατατεθώ, μεσολαβούντος εμού, καταθέτω τον εαυτόν μου εις εμέ.

    Άβε, εγώ το "ότι" που άλλας φοράς γίνομαι "ό,τι" -αλλά καλά κρασά-.
    Άβε, εγώ το "πως" που άλλας φοράς γίνομαι "πώς" -αλλά καλούς οίνους. Καθόσον και αι λέξεις έχωσιν ψυχήν! Δεν είμεθα μόνον δια να λεγόμεθα!

    Τέλος, εγώ, η Συζήτηση προς διευθέτησιν Με χαιρετώ. Από την πόλιν έρχομαι και εις την κορφήν κανέλα.







    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρεται, δε και ημείς τα χρήματα που δεν υπάρχουμεν διότι ετρύπησαν οι τσέπες μας κι επέσαμεν χαμαί. Έβρεξεν δε και εχωθήκαμεν εις τας λάσπας των αμαρτιών μας. Μόνο ημείς πταίμε. Αν ποτέ ευρεθώμεν θα σας ξαναεπισκεπτώμεν. Διό εμβαλώνουμε καλώς τας τσέπας μας. Από στοιβαράς ίνας ανίθου και γενναίας κλωστάς εκ μυστάκων αστακών.

    ΕΞΗΝΤΑΒΕΛΟΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. to fenomeno tis antropofagias kiria olga den eine simerino fenomeno.

    kai oi arxeoi ellines htan antropofagoi.

    o enas eskotone ton allo gia na tou parh ta yparxonta tou .

    oi arxeoi kefalonites tin mia htane me to meros ton athineon tin allh me to meros ton spartiaton.

    opou tous simfere.

    h antropofagia [ kakia] eine mesa sto aima tou ellina.

    den mborei o enas na di ton allo na proodebh.

    ton ziloftonh kai ton misi.

    kai aftos pou proodebh ginete pollh alazonas kai kakoferete stous ligotero tixerous.

    TO MONO POU KANOUN OI ELLINES ANAMETAKSI TOUS EINE NA MISOIOUNTE .

    giafto barethika na zo safton ton katarameno topo.

    perimenoume tin prosklisi na figoume oikogeniakos gia aftralia.

    den tha gino ego kai h oikogeneia mou thima antropofagias.

    na katsete eseis NA FATE O ENAS TON ALLON.

    KAI MIN KSEXASETE NA BALETE KAI ALATOPIPERO.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανησυχώ.Πέρασε πολύς καιρός που δεν βλέπω άλλα παρόμοια περισπούδαστα άρθρα. Παρακαλώ. γράψτε κανένα να περάσουμε τον υπόλοιπο καιρό μας. Δεν έχουμε που δεν έχουμε να φάμε, να μην έχουμε άρθρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. den pinah kanis kolea.ta exoune ouloi krimena alloi apo katou apo to stroma tous alloi apo katou apo kania paliotserepa alloi akoma kai ston kipo tous taxoune krimena,ALLOI TAXOUNE EKTS ELLADOS .

    h idia katanalosi ginete opos tin epoxh ton 7 paxion ageladon.

    o kosmos anti na adinatizei apo tin pina blepo oti paxenei kai exoume gini oi perisoteroi-res opos tha treftaria.

    alla koroidia eimaste?o kleftis den diafimizei to epagelma tou.ouloi kanoume tis athoes peristeres gia ta matia tou m..........nou kosmou pou den mborei na diakrinei TO ARPAKTIKON PTINON piso apo tin peristeran.tora pou den exoume na katasparaksoume athoes peristeres se ligo tha girisoume na trome o enas ton allo.kala ta eipe h kiria olga antonatou -balsamou.

    oti tha ginoume ANTROPOFAGOI kai kala tape o kirios pio pano gia tous arxeous hmon progonous.
    ODOS HTANE KAI AFTOI ANTROPOFAGOI.

    A.B.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν είναι γραμμένα στα ελληνικά απορρίπτονται.