Ένα blog στο Ρουπάκι - Ίσκιος επικοινωνίας!

Στον ηλεκτρονικό του ίσκιο δημιουργησαμε μαζί έναν ανοιχτό χώρο ενημέρωσης, σκέψης και προβληματισμού για την ζωή μας σε όλες της τις εκφάνσεις. Για πράγματα που αγαπάμε αλλά και που μας ενοχλούν.

Φιλόξενος τόπος για ενημέρωση, προβληματισμό και δραστηριοποίηση για τα τοπικά πράγματα αλλά και για θέματα από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, ανοιχτός ακόμα και σε "θυμωμένες" απόψεις με ευπρέπεια και σεβασμό.

Στη δύσκολη συγκυρία θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τον ίσκιο μας σημείο συνάντησης και επικοινωνίας για τους συμπολίτες μας και να προτείνουμε λύσεις και διεξόδους για τον τόπο μας που μοιάζει να μην μιλάει με τους ανθρώπους του.

Ξεκινώντας από απλά και μικρά που θα μας επιτρέψουν να ξαναγνωριστούμε και να μάθουμε να συζητάμε και να συνεργαζόμαστε, να λύνουμε προβλήματα.

8η ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΑΜΗΣ - TA AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μόλις λάβαμε το κείμενο με τα κυριώτερα σημεία και τις αποφάσεις από το 8ο Δημοτικό Συμβούλιο Σάμης. Το δημοσιεύουμε αυτούσιο και ευχαριστούμε θερμά το Δήμο Σάμης.

roupaki.

8η ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΑΜΗΣ
09.04 09
ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΑΝ
  1. Παρουσία του τηλεοπτικού συνεργείου στις συνεδριάσεις του Δ.Σ.
    Επιβεβαιώθηκε, κατά πλειοψηφία, η απόφαση του Δ.Σ. για παρουσία τηλεοπτικού συνεργείου στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.
  2. Ενέργειες Δήμου Σάμης για την ανάδειξη-αξιοποίηση του αρχαιολογικού πλούτου της περιοχής.
    Έγινε διαλογική συζήτηση. Τέθηκαν στο Δ.Σ. συγκεκριμένες προτάσεις όπως η τοποθέτηση των ψηφιδωτών (με ειδική προστατευτική κατασκευή) στο χώρο μπροστά από το υπό κατασκευή μουσείο, η οργάνωση συζήτησης-ενημέρωσης για το υπό κατασκευή μουσείο, η οργάνωση συζήτησης-ενημέρωσης για τα αρχαιολογικά ευρήματα της περιοχής, ο προγραμματισμός ημερίδας ή συνεδρίου (τους θερινούς μήνες) για την ιστορία της περιοχής μέχρι τη Ρωμαϊκή περίοδο, η χρηματοδότηση μελέτης για την ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων της Σάμης, και άλλα.
  3. Κανονισμός Διαχείρισης-Λειτουργίας Σπηλαίων.
    Συζητήθηκε το θέμα. Δεν ετέθη πρόταση σε ψηφοφορία. Δεν ελήφθη καμία απόφαση.
  4. Έγκριση πρόσληψης ( με δίμηνη σύμβαση) έκτακτου προσωπικού (εργάτες καθαριότητας).
    Εγκρίθηκε, ομόφωνα, η πρόσληψη τεσσάρων (4) εργατών καθαριότητας.
  5. Έγκριση πρόσληψης ( με δίμηνη σύμβαση) έκτακτου προσωπικού ( συντηρητής σχολικών κτιρίων).
    Εγκρίθηκε, ομόφωνα, η πρόσληψη ενός (1) συντηρητή.
  6. Αναθεώρηση σύμβασης Δήμου Σάμης-ΔΕΗ σχετικά με το έργο "Αισθητική αναβάθμιση δικτύου διανομής Ηλεκτρικής ενέργειας στη Σάμη".
    Συζητήθηκε το θέμα. Η συνεδρίαση του Δ.Σ. διεκόπη πριν τη λήψη απόφασης.

Επίσης προ ημερησίας διάταξης, ελήφθη, ομόφωνα, απόφαση καταδίκης της μελέτης χωροθέτησης Υδατοκαλλιεργειών στην ευρύτερη περιοχή της Σάμης και συζητήθηκε η αίτηση συνδημοτών-επαγγελματιών της Σάμης για άμεση υλοποίηση προγενέστερης απόφασης του Δ.Σ. σχετικά με τη μερική τροποποίηση των κοινόχρηστων χώρων του Δήμου Σάμης.


Το Δημοτικό Συμβούλιο θα συνεδριάσει ξανά την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ.

18 σχόλια:

  1. Μακάρι να γίνουν και πολύ σύντομα, όσα αποφασίσατε για την ιστορία και τα μνημεία πολιτισμού του τόπου μας. Είναι πολύ θετικά. Και η πρώτη αν δεν κάνω λάθος φορά που οι αποφάσεις που πήρατε είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Μπράβο σε όλους σας. Να μη μείνουν στα χαρτιά μονάχα. Και μετά από μια δεκαετία συζητάμε για τα ίδια πράγματα. Χρειάζεται ένα άμεσο, μικροπρόθεμο χρονοδιάγραμμα για την ίδρυση του Μουσείου, για την ιστορικού και αρχαιολογικού ενδιαφέροντος ενοποίηση των αρχαιοτήτων που τη βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα και συνάμα ευφυή, για την ανάδειξη όλων των αρχαιοτήτων.
    Εγώ όμως επειδή είμαι λιγάκι δύσπιστος θα ξαναγράψω τούτο:

    "΄Οπου και να ταξιδέψω η Σάμη με πληγώνει".

    Δείτε σε όλη την Ευρώπη τι γίνεται. Όπου και να πας η κάθε περιοχή αναδεικνύει -αν θέλετε "πουλάει"- αυτό που έχει. Το πολιτιστικό, οικονομικό ή όποιο άλλο πρόσωπό της κληροδοτημένο από αιώνες.
    Πηγαίνετε στη Ρώμη, ας πούμε. Τι αναδεικνύει; Το Κολοσσαίο, την αρχαία πόλη.
    Πηγαίνετε στην Πράγα. Τι αναδεικνύει; Τα έργα πολιτισμού (κτίρια, ρωμαϊκά λουτρά).
    Τι αναδεικνύει η Σάμη;
    ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!
    Γιατί;
    Μήπως δεν έχει κάστρα;
    Μήπως δεν έχει ακροπόλεις,
    ρωμαϊκά λουτρά;
    ψηφιδωτά;
    αρχαίους και βυζαντινούς ναούς;
    Και τότε τι αναδεικνύει;
    Ας μας απαντήσουν οι υπεύθυνοιτης
    κάθε φορά εξ-ουσίας του Δήμου μας.
    " major arx" το αστερόεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πως θα λειτοθπγησει η μελισσάνη, πάλι οι κολλητοι θα πάνε. Τι λεειη αντιπολίτευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΟΝΤΡΑΣΤΑΡΟΣ14 Απρ 2009, 2:39:00 π.μ.

    Τσοπάτε...και μη γράφετε από κάτου στο μπλόγκι παρόλες και ξεράσματα!Οι άρκοντες του τόπου ξέρουνε ορές! Και να μη ξέβρουνε,θα δούνε!Άρκοντες είναι! Και άρκοντες τσου κάμαμε εμείς, για τούτο πρέπει να βγάλουμε τη κόριζα ούλοι μας!
    Εγώ ορέ δεν είμαι κάνα μπαμπίνο,μίτε και μπάμπολα, εκάμαμε μεγάλη ξέπεση και γιομίσαμε πύγγα...Σκυβάρουμε σκώτια πεθαμένωνε και κάνουμε τσου καμπόσους! Με σφάζει απά στη σπάλα μωρέ τούτος ο τόπος .Τόμου και δε μπορεί κανένας να το ναι σιάξει, μήτε κι εγώ...να βουβαθούμε!Μακριά
    κι αλάργα, η συμφορά έντυε έδε κει είναι ορές μια ιχιά ποιό κείθε. Δε δικάει που δε γκουνάμε μπούτι, ρίχνουμε του ήλιου πετριές;;;
    Μη γράψετε οροί από κάτουθε μου τίποτσι για τσου αρκόντους για θα μπει ο διάουλος μέσαθέ μου!!! Θα μπω μες τα καλώδια θα διαβώ μέσα απ τα ιντερνέτια, απά στο μεγάφωνό σας που το χετε απά στο μπαούλο σας και θα σας σκρώξω!!! Ο α'ι' Γεράσιμος θα μας κρεμάσει ανακούρκουδα... Και το κρεσέντο οροί χριστιανοί είναι τούτο::: Ακρουμάστηκε λέει ο Νοταράς πως, το κάμανε λέει μπάντο, θα αριβάρουνε λέει κάτι κούκαλα και θα τα ποστιάσουνε στη Σάμο. Θα φαλίρουνε λέει οι Βαρτσαμάδες τώρα με τσι κρίσες...Ο δε ημίθνητος ο Πίπης τρίβει τσοι παλάμες του γιατί μετά το φκιάσκο στη Σάμο άμα πετύχει η μαγιά ( έτσι λέγει) θα γιομίσει τα χωριά με κούκαλα και γριές που θα τα ασπάζουντε...Άκουε ορέ να δεις!!! Θα αγοράσει μετά το Περαία και πέντε τετράγωνα στη Κοκκινιά. Το λοιπό δεν είμαι στάλα ορεξάτος να γράψω τίποτσι! Μα γιομίζω τη σελίδα ( ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΡΟΥΠΙ) για να μη σκούζετε όπως παγιέτες και
    ασκολείστε με τσου αρκόντους. έχετε το συμπάθιο μου σας φιλώ το καύκαλο και μπρει με ματαπιάσει το τάραμα ...μη και γράψετε κάτωθέ μου ασκημόλοα για θα τουρκέψω! Βεραμέντε!!! ΚΑΙ ΜΑθΕΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΚΙΟΦΑΛΟΝΙΤΙΚΑ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά τα καραγκιοζιλίκια του Κοντραστάρου να λείπανε και όλα θα ήταν καλύτερα.
    Δεν του λέει κάποιος ότι το γλύψιμο που κάνει... τσ' αρχόντους για το ψωμάκι του είναι εμετικό και τον φωτογραφίζει;;;
    Στάλα αξιοπρέπεια πιά!!!
    κρίμα γιατί είναι και νέος άνθρωπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το δημοτικό συμβούλιο που έγινε ήταν της πλάκας και της καρπαζιάς!!!
    καμία απόφαση καμία προοπτική.
    Όλο λόγια για να γεμίζουν κάποιοι την ανυπαρξία τους.
    Εκεί που έχουν φτάσει ο δρόμος της παραίτησης είναι ο μόνος και ο πιο αξιοπρεπείς...
    Φτάνει πιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΟΝΤΡΑΣΤΑΡΟΣ15 Απρ 2009, 12:40:00 π.μ.

    -Απαντώ με ένα δοκίμι τση λογικής-
    κουντραστάρω,κοντράστο= η εναντίωση-αντιπαράθεση- αμφισβήτηση του κατεστημένου...
    Είναι η πρώτη βολά που δευτεραπαντώ σε μπλόγκι! Και απαντάω στον ποιό από πανωθέ μου που μπρι ολίγες ώρες ήτονε από κατωθέ μου.
    : Για μένανε το πες, ότι τόμου κι έλλειπε ο Κοντραστάρος θα ήτονε καλύτερα; Εγώ λέω πως πολλά άμα λείπανε θα ήτονε καλύτερα! Εγώ, τι σφάρμα έκαμα ο καψερός;ΕΣΥ; τόμου κι έλλειπες,θα ήτονε καλύτερα; Εμένα εφωτογράφισες; χωρίς να το ξέβρω; κι άματης έβανα τον φωτογράφο να σε τραβά χωρίς να το ξέβρεις θα σου άρεκε;τι θα λεες ΕΣΥ;
    Εγώ ο Κοντραστάρος έχω γλύψει κανείνε; Ούτε ζήτησα ούτε ξεδόντιασα κανείνε, σιγά τα λειψανέβατα!Με το συμπάθειο, εχέστηκα για τα καλούδια τση ζωής! και στενεμένος να βρεθώ πάω για φάκλισμα στο σορόκο και στανιάρω! ΕΣΥ; θέλω να πω και με το συμπάθιο,στη στένεψη πως τη βγάνεις; Και δε μου λες καλούλη μου, τα άρτρα μου τα διάβασες ούλα;;; και κατάλαβες ότι γλύφω τσου άρκοντες;;;καλά τόμου και στα σκολεία δε μας μάθανε τση πατρίδας τη μιλιά, πάρε κάνα λεξικό τση λησμονιάς να γδεις τι τσου σέρνω. Κάμε τεστάρισμα στα λόγατά μου να γδεις τι τεσταμέντο τσου αμολάω!Καρδιά μου ... τσου άρκοντες τσου μελετήσαμε ένα κάρο βολές. Αφου μόνοι τσου το λένε πως είναι δεούτελα... πρέπει να το σκούζουμε 1450 ημέρες; τα παμε τσοι πρώτες 850,
    δε δικάι; Ο ασφέρδουκλας θέλει κλάδεμα και πότισμα όχι ξερίζωμα! ΕΣΥ; θέλω να πω,με το συμπάθιο το ναι ποτίζεις τον ασφέρδουκλα; δηλαδής,εκειά που ψήφισες και ούλες τσοι βολές το καμες και με τα δυο σου χέρια; τι προτάσεις έχεις για το ξεριζωμό τση πατρίδα σου; τσοι έκαμες πουθενά, όπως η μούρη μου με κόστος και με κώστας;;; η βολοδέρνεις και ξορκίζεις από τα πέρα αμπέλια; Γιατί μάτια μου αυτό το ατζιπάτζιο έκαμα στο από πάνουθε άρτρο:Οι άρκοντες κάνουνε τα δικά τσου, πιέζουνται εκεί που τσου πιέζει και κουνιούνται χωρίς απολοή.ΕΣΥ; που καίεσαι και ψιθυρίζεις τσοι κάταρες τσοι φώναξες μες τη μούρη τσου;Εμείς ο κοσμάκης που ανεβαίνουμε και ανεβάζουμε,που κατηφορούμε και κατηφοριάζουμε ποιό είναι το δικό μας στίγμα σε τούτο το ντουνιά;Εφκειό μετρί! Μα τόμου και ονειρεύεσαι να μην υπήρκα εγώ για να ναι ούλα καλύτερα...και τώρανες πρέπει να θέλω κι εγώ να λύψεις και του λόγου σου για να ναι ούλα καλύτερα γιατίς μας φτένε οι αρκόντοι; να πα να εξαφανιστούμε σύγκορμοι να λυτρωθεί ο τόπος!!! Μα μου κάνει αδερφέ μου ότι με λιγότερα λόγια τα πες καλύτερα από μένανε. Να το λοιπό γιατί τα παιδιά σα και σένα τσου άρκοντες τσου θρέφουνε!
    Τη Ιστορία, την ουσία και τη λογική σκιάζωντε οι αφεντάδες!!! ( όσο για κρίμας που είμαι νέος και το καραγκιόζος που πες)...και βέβαια είμαι νέος και ζήτω μου! αλλά και καραγκιόζος που είμαι το ξέβρω και μπράβο μου! ΕΣΥ; είσαι τίποτσι; ούτε εφκιά; Και για να τελέψω! Άμα όπως λέγεις είμαι γλυφολόγος μες το κρυψούλι μου πως θα μου πληρώκουνε τα γλυφικά; Μήπως όταν ΕΣΥ..με φωτογραφήσεις; Άσε με καμένε αζωγράφιστόνε...δε μοστράρο! ...σκυθρώπιασα τώρα...Μα μωρέ αδερφέ μου να λείψω...εγώ...για να ναι ούλα καλύτερα; ΕΓΩ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μην πτοείσαι Κοντραστάρο... Έχουν τα σχόλια σου μια "ειρωνία" κεφαλονίτικου τύπου και δεν την πιανουν όλοι εύκολα...Εγω πάντως λεω, αν κ δεν μπορώ να τα πω στην γλώσσα της πατρίδας μου όπως εσύ, πως καλά τα λες...Ως τωρα τουλαχιστον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπάβο στον Τάσο Καβαλλιεράτο για την προσπάθεια
    της καταγραφής ιστορικών μνημών. μράβο και στον
    κονταστάρο που λέει την αλήθεια κι είναι φωνή που
    χρειάζεται.Μπράβο άρκοντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ο κοντρασταρος να προσεξει μην σκισει κανενα μαγιο απο την πολυ αντισταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μεγάλη αναβάθμιση η Σάμη φέτος η παραλία έγινε ένα απέραντο τσίρκο τα δε χωριά λόγο του ότι η δημοτική αρχή αποφάσισε ότι τα χορτάρια είναι προστατευόμενο είδος θυμίζουν ζεύγλα , μήπως μας έχουν πέραση για ζώα και θέλουν να ζούμε σε ανάλογο περιβάλλον??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αναβάθμιση,με ουρά!και η θειά μου που σκώνταψε έξω άπ την εκλησία στις πετρούλες που παρακάλεσαν,
    άγιες μέρες, να αφήσει ο εργάτης για να "πειστούν οι πιστοί"Τη μεγάλη Παρασκευή σκόνταψε κι άφησε 20 Ε. Το Σαββάτο που δε σκόνταψε έδωσε μόνο 2 Ε για το κερί της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επιτέλους η ο δήμος Σάμης προσπαθεί να ένταξη νέες μορφές τουρισμού ορειβατικό για να μπεις στην εκκλησία οικολογικό για να περπατήσεις στα πεζοδρόμια ανάμεσα στα χορτάρια φολκλορικό στην παραλία ανάμεσα σε τραμπολίνο αυτοκινητάκια και ποδοσφαιράκια και συς παραπονιέστε αχάριστοι ε αχάριστοι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σχετικά με το δεύτερο θέμα.Ειδα από τηλεοράση το Δ.Σ. κ.Α.Καλλιβωκά να εισηγείται το θέμα με συγκεκριμένες προτάσεις.Ολοι συμφώνησαν και ακουσα και άλλες σκέψεις.Δεν είδα όμως να ψηφίζεται τίποτα το συγκεκριμένο. Τελικά ποια άποφαση πάρθηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το τσίρκο που στήσανε στη παραλία Σάμης, ποιανού εγκέφαλου ιδέα ήταν;!!! Είναι και αυτό ένα από τα οράματα της δημοτικής αρχής για το τουρισμό;!!! Ντροπή και αίσχος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΧΩ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΙΑ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΣΤΟ ΡΟΥΠΑΚΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΑΜΗ ΝΑ ΛΕΕΙ ΑΜΑΛΙΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αποφάσεις και έργα, μπορείτε?
    Από λόγια έχουμε χορτάσει!...
    Μικρό η μεγάλο, ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ...
    Προς αυτή την κατεύθυνση προτείνω επίσης να μη διακόπτονται οι συνεδριάσεις του δημ. συμβουλίου προ της λήψης αποφάσεων. Τόση κούραση πια!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ: έχουν γίνει δεκάδες ανασκαφές στη Σάμη από τις αρχές της δεκαετίας του 1980. Τα ευρήματα είναι σημαντικά; δεν είναι; ποιος ξέρει!
    Προτείνω, λοιπόν, με τη συνεργασία της αρχαιολογικής υπηρεσίας και του Δήμου να εκδοθεί ένα φυλλάδιο και να μοιραστεί στον κόσμο και βέβαια στα παιδιά των σχολείων με τα κατά καιρούς ευρήματα και τον απαραίτητο σχολιασμό από τους ειδικούς.
    Και η κατάθεση μιας εμπειρίας: στη Σικελία, πριν κάποια χρόνια, συνέβαινε τούτο το εκπαληκτικό: εκεί, οι αρχαιολόγοι όταν ανέσκαπταν κάτι αξιόλογο, ύστερα από λίγο καιρό, καλούσαν τον κόσμο της περιοχής και με φωτογραφίες και ομιλίες το ανακοίνωναν.
    Μιλάμε βέβαια για πολιτισμό που κινείται, ζει, υπάρχει ανεξάρτητα από εποχές με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους κατοίκους που τον βιώνουν και πάνω από όλα: μορφώνονται ουσιαστικά τα μικρά παιδιά. Μήπως αυτή η εμπειρία θα μπορούσε να χρησιμεύσει;
    Και βέβαια πριν γίνουν, αν γίνουν όλα αυτά ή κάτι παραπλήσιο, εγώ, περιμένω το αρχαιολογικό συνέδριο για την ιστορία της Σάμης...
    "major arx" το αστερόεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΣΑΜΗΣ .Προσγειωθείτε σας παρακαλώ στην πραγματικότητα του τόπου σας και αφήστε τα μεγαλεπήβολα σχέδια εκτός και αν γράφετε αυτές της πρότασης για δική σας εσωτερική ισορροπία , άλλωστε το δημοτικό συμβούλιο Σάμης ασχολείται μόνο με σοβαρά θέματα. ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν είναι γραμμένα στα ελληνικά απορρίπτονται.