Ένα blog στο Ρουπάκι - Ίσκιος επικοινωνίας!

Στον ηλεκτρονικό του ίσκιο δημιουργησαμε μαζί έναν ανοιχτό χώρο ενημέρωσης, σκέψης και προβληματισμού για την ζωή μας σε όλες της τις εκφάνσεις. Για πράγματα που αγαπάμε αλλά και που μας ενοχλούν.

Φιλόξενος τόπος για ενημέρωση, προβληματισμό και δραστηριοποίηση για τα τοπικά πράγματα αλλά και για θέματα από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, ανοιχτός ακόμα και σε "θυμωμένες" απόψεις με ευπρέπεια και σεβασμό.

Στη δύσκολη συγκυρία θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τον ίσκιο μας σημείο συνάντησης και επικοινωνίας για τους συμπολίτες μας και να προτείνουμε λύσεις και διεξόδους για τον τόπο μας που μοιάζει να μην μιλάει με τους ανθρώπους του.

Ξεκινώντας από απλά και μικρά που θα μας επιτρέψουν να ξαναγνωριστούμε και να μάθουμε να συζητάμε και να συνεργαζόμαστε, να λύνουμε προβλήματα.

Σχόλιο πάνω στο σχόλιο...

Αναδημοσιεύουμε από το VlahataSamis. Και μετά ...σχόλιο πάνω στο σχόλιο.

Μια απάντηση στον Αντιδήμαρχο Σάμης κ. Διονύση Λυκούδη.

Τη Σάμη επισκέφτηκε προχτές ο νέος Αντιδήμαρχος Αργοστολίου και Σάμης κ. Διονύσης Λυκούδης. (Να σημειώσουμε πως δεν είχαμε ενημερωθεί για να καλύψουμε  την επίσκεψη αυτή... ).

 Διαβάζουμε ότι ανάμεσα στα πολλά που είπε αναφέρθηκε και στην ακτοπλοική γραμμή Ιθάκης - Σάμης - Πάτρας ) και είπε τα παρακάτω...

“Αν είχε κέρδη η γραμμή πιστεύετε ότι δεν θα έβαζα εγώ καράβι;”

"Εάν βάζαμε στην πλατεία του Πόρου μία κάλπη με το ερώτημα, θέλετε ναι ή όχι καράβι στον Πόρο, ποιο πιστεύετε ότι θα ήταν το αποτέλεσμα;"

Και απάντησε ο ίδιος με ένα “όχι” αιτιολογώντας ότι τα καράβια έχουν σχεδόν καταστρέψει τουριστικά τον Πόρο, ο οποίος θα έπρεπε να είναι τουριστικό θέρετρο και αντ’αυτού έχει καταντήσει “νταλικούπολη”.

Και πρόσθεσε ότι "ούτε καν το ελάχιστο κέρδος δεν έχουν τα μαγαζιά στον Πόρο από την ακτοπλοική συγκοινωνία, καθώς τα πολλά και συνεχόμενα δρομολόγια κάνουν τους επιβάτες που διακινούνται να μην μένουν σχεδόν ούτε λεπτό στον Πόρο! Έτσι θέλετε να γίνει και η Σάμη" ρώτησε για να υπογραμμίσει ότι "το λιμάνι της Σάμης πρέπει να μετατραπεί με τις κατάλληλες υποδομές σε τουριστικό πόλο έλξης κότερων και θαλαμηγών, κάτι που θα εκτοξεύσει την οικονομία της περιοχής και θα ανοίξει νέες θέσεις εργασίας".

Δεν γνωρίζουμε τι του απάντησαν οι παρευρισκόμενοι και αν του απάντησαν...

Από τη μεριά μας θα θέλαμε να επισημάνουμε στον κ. Λυκούδη ότι στη θέση αυτή δεν βρίσκεται για να κάνει οικονομικοτεχνικές μελέτες εφοπλιστών, ούτε να μας λέει τι θα έκανε αυτός σαν επιχειρηματίας αν... κλπ κλπ.

Στη θέση αυτή βρίσκεται για να υπερασπιστεί το συμφέρον των Σαμικών και όσον αφορά στην ακτοπλοϊκή σύνδεση Ιθάκη - Σάμη - Πάτρα και το συμφέρον ενός μεγάλου μέρους των κατοίκων της Κεφαλονιάς που έχει υποστεί τις συνέπειες της διακοπής της γραμμής αυτής. 

Μέχρι λοιπόν να γίνουν όλα αυτά τα "μεγαλόπνοα" στο λιμάνι της Σάμης, (ο Δήμαρχος λέει συνεχώς πως δεν υπάρχουν χρήματα...με τι χρήματα θα γίνουν άραγε;) ας αφουγκραστεί τους κατοίκους της Σάμης, που με επιστολές τους στον Υ.Ε.Ν, ζητούν την επαναλειτουργία της γραμμής. Ας παλέψει λοιπόν για την υλοποίηση αυτού του αιτήματος! Και δεν θα πρέπει να ξεχνά πως η Παιδεία, η Υγεία, η Συγκοινωνία είναι σύμφωνα με το σύνταγμα της χώρας δημόσια αγαθά και δεν επιτρέπεται να μπαίνουν σε καμιά επιχειρηματική ζυγαριά! Και μάλιστα από αιρετούς. που έχουν εκλεγεί για την υπεράσπιση του Δημοσίου Συμφέροντος.


Τάσος καβαλλιεράτος.

Πηγή: VlahataSamis

Ρουπάκι: Από την πλευρά μας, θα θέλαμε να ευχηθούμε καλή θητεία στο νέο αντιδήμαρχο και μετά να μοιραστούμε 2-3 σκέψεις, χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης.

Η άποψη ότι η λειτουργία του λιμανιού της Σάμης είναι επιβλαβής για την περιοχή είναι γνωστή. Πριν κάποιο καιρό ο Πάραλος έκανε μια αναφορά στο "λιμάνι της Πυλάρου" έτσι είχε χαρακτηρίσει την κατάντια της Σάμης ο Κοντραστάρος (θυμηθείτε το εδώ)

Η άποψη για την εκτόξευση της οικονομίας της περιοχής με τη μετατροπή της λιμενικής λεκάνης σε μαρίνα είναι και αυτή παλιά. 

Πέρα λοιπόν από τις "υποψίες", τις "κακές σκέψεις" και ό,τι θέλετε για τις προθέσεις και τα όποια παρασκήνια για την ακτοπλοΐκή σύνδεση Σάμης - Πάτρα, αναμένουμε από τη Δημοτική Αρχή να συμπεριλάβει την περιοχή μας σε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ανάπτυξης

Αν αυτό το σχέδιο, προβλέπει τον Πόρο ως κεντρικό λιμάνι του νησιού, αυτό σημαίνει αντίστοιχη αποδοτική βελτιστοποίηση των συγκοινωνιών τόσο μέχρι τον Πόρο όσο και προς Πάτρα και Αθήνα. Αυτό μπορεί να σημαίνει αλλαγή - ενίσχυση - εξορθολογισμό των δρομολογίων του ΚΤΕΛ Κεφαλονιάς, συνεργασία και με άλλες ακτοπλοϊκές εταιρείες, στήριξη της γραμμής Σάμη-Αστακού, πιθανή συνεργασία με άλλα ΚΤΕΛ (π.χ. Αχαΐας, Ηλείας κλπ).  

Από την άλλη, όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο κ. Καβαλλιεράτος, ΠΩΣ και ΠΟΤΕ θα γίνει η Σάμη τουριστικός πόλος έλξης κότερων και θαλαμηγών; 

ΠΟΙΕΣ είναι οι υποδομές που απαιτούνται, ΠΩΣ θα χρηματοδοτηθούν, ΠΟΤΕ θα ξεκινήσουν; 

Τα τελευταία χρόνια, η Σάμη είναι "πόλος έλξης" για Ο,ΤΙ περισσεύει, ΟΠΟΤΕ περισσεύει και ΑΝ περισσεύει από το σχεδιασμό του Δήμου - και ας σταματήσει το παραμύθι ότι δεν υπάρχουν χρήματα. 

Η νέα προγραμματική περίοδος, Horizon 2020, έχει ανοίξει. Ιδού πεδίο δόξης λαμπρόν. Η επιτυχία μιας ομάδας (της δημοτικής εν προκειμένω) είναι και να καταφέρνει να φέρνει κονδύλια σε ανταγωνιστικό περιβάλλον. 

Με σοβαρό σχεδιασμό, στρατηγική και οργάνωση. 

Άντε να δούμε! Ξέρετε; Μπορείτε; Μακάρι!

2 σχόλια:

  1. ξεχασετε να γραψετε οτι ηταν μαζι του ο αντιπεριφερειαρχης, ενδιαφερον ειναι αν μαθουμε τη θεση του, εκτος και αν συμφωνει με το κ,Λυκουδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τοσο φιλανθρωποι ηταν οι Στριντζαιοι τοσα χρονια ρε παιδια και δεν εβγαζαν φραγκο απο τη γραμμη,για μας το χαν το καραβι επειδη μας αγαπαγανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν είναι γραμμένα στα ελληνικά απορρίπτονται.